Ново в козметичната ми чантичка №5 - E.L.F.


Днешната кратка публикация е посветена на последните ми придобивки на английската марка Eyes Lips Face (или накратко E.L.F.), за които се възползвах от код за 50% намаление:

Може би си спомняте, че преди време писах за качествата на четките за лице, които си купих. Сега допълних колекцията с няколко четки за очи, кремообразен руж и извивачка за мигли.


Studio Eyelash Curlers


Наскоро се счупи извивачката, която ползвам от години - беше на Ревлон и като единствен минус отчитах метала, от който е направена и който ми правеше алергични реакции на бузите, където се докосваше. Изглежда, че тази на E.L.F. за съжаление няма да ми свърши никаква работа - твърде извита е за моите очи и не може да ми хване миглите; определено имам нужда от някоя по-плоска. Ако някоя от вас проявява интерес към нея, нека се свърже с мен, с удоволствие ще я разменя за нещо друго.
Цена: 3.75 паунда (около 9.50 лв.)

Studio Cream Blush in Tease



Ружът е в хубав цвят и с интересна консистенция, стои нежно и приятно, но тепърва ще се уча да го ползвам. Като за първи път нанасях с пръсти, но с не особено добър резултат. Пробвах стиплинг четката на E.L.F., на която все още не съм намерила добро приложение, но и за това не става - нанася ружа като топчета по скулите и не може да ги разнесе равномерно.. Ако имате интерес, след време ще напиша по-детайлно ревю.
Цена: 6.50 паунда (около 16.50 лв.)


Studio Small Smudge Brush
Studio Eyeshadow C Brush
Studio Contour Brush


Трите четки, които поръчах, са ми нужни за нанасяне и размазване на моливи за очи и очни линии, за нанасяне на сенки по клепача и за опушен грим. Отзивите за тях в интернет са отлични, но коя как се справя от личен опит ще мога да ви разкажа на по-късен етап. По първи впечатления са много мекички и удобни. "С" четката е малко по-голяма, отколкото очаквах, но ще й намеря приложение.
Цена: 3.75 паунда (около 9.50 лв.)

Ако тази публикация е привлякла интереса ви, възможно е да ви харесат и другите продукти на марката, които съм ревюирала досега:
NotD: E.L.F. Smoky Brown & Aura She Bunny 137

Слънчева и разтоварваща неделя от мен! :)

Коментари

  1. Ох, и моята извивачка се счупи и някой ден ще си извадя окото, мъчейки се да извивам мигли с остатъците от нея. Тръгнах да ти пиша с мисълта за размяна (разбира се, че не със счупената ми извивачка :D), ама уви - като се влегдах в снимката и прецених, че и на мен ми е прекалено извита...
    Четките изглеждат страхотно :))) Каква цифра са? Търся си цял комплект, но тези, които продават в разни сайтове, нещо не ми вдъхват доверие...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всички продукти от Студио линията, с изключение на кремообразния руж, са по 3.75 паунда. Имат доста добър избор, както и една по-скъпа линия (минералната, по 5.50 паунда) с отлични четки, от които също съм планирала няколко покупки.
      Аз се възползвах от 50% намаление, което течеше наскоро - доста често пускат подобни, така че не си струва човек да бърза и да поръчва на реална цена плюс доставка.
      Забравила съм да добавя цени в публикацията, ще я редактирам веднага :)

      Изтриване
  2. Ще чакам ревю за кремообразния руж и за техниката ти! Напоследък се мъча с един на Essence и се чудя аз ли съм виновна, че става на топчета или ружа е некачествен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този на Есънс го пробвах на гърба на ръката си в магазина, и аз много трудно го разнесох.. Нещо сякаш не са му уцелили консистенцията. Е.Л.Ф. се справя по-добре в това отношение, но още не съм експериментирала с него - чакам да се захлади времето, за да ми дойде пак музата за гримиране :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!