[Грим] Anime Eyes

Снимка: Google Images

Днес изтече срокът за поредно предизвикателство за грим. Ако си спомняте, предишното беше озаглавено "Арабска принцеса" и в него се включиха доста талантливи момичета с най-разнообразни интерпретации. Темите този път бяха две - "Амазония" и "Любим герой", като не бяха поставени никакви ограничения в избора на кокретно вдъхновение.

Както вече вероятно е станало ясно, аз се спрях на аниме тематика, и по-конкретно на очите на героите. Не мога да кажа, че съм луда по този стил анимация, но начина, по който рисуват очите винаги ми е бил много любопитен. Затова и реших да направя само очите, като за отправна точка използвах снимката по-горе, а като допълнително предизвикателство реших да рисувам само и единствено с моливи за очи.


Ето и резултата. :) В крайна сметка успях да направя само едното око достатъчно навреме, че да се вредя в крайния срок, а тъй като беше вече тъмно, снимките далеч не станаха перфектни.. Но всъщност колкото са по-размазани, толкова по-"анимирано" изглежда окото, и по-малко личи, че е грим.


А това е най-чистата снимка, на която вече ясно се виждат несъвършенствата на изпълнението - с моливи далеч не се рисува толкова лесно върху кожа, колкото върху хартия. Въпреки това, на мен лично ми беше изключително забавно, докато направя този грим. Надявам се и на вас да е допаднал. :)


Използвани продукти:
E.L.F. Eyelid Primer (Sheer)
AVON Glimmerstick Diamonds Eyeliner (Twilight Sparkle)
AVON Supershock Gel Eyeliner (Black)
Essence Kajal Pencil (White)

В допълнение, ето какво сътвориха и останалите момичета по предизвикателствата Любим герой и Амазония. Оказа се, че идеята ми не е толкова оригинална, колкото си мислех - има и още едно такова око, но.. Какво да се прави :)

Слънчева седмица и до скоро!

Коментари

  1. Йей!!! Супер ти е аниме героят! И аз правих на тая тема, но двете очи бяха криви. :D Това - предизвикателствата във форума, са страшно забавно нещо! Поздрави от мен! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Твоите очета бяха страхотни, изобщо не съм забелязала да са криви - пък и да са, може в това да им е чарът :)) Много смешно ми стана като видях, че сме се дублирали :D

      Изтриване
    2. И на мен, и на мен. :) Обаче този цвят дето си го докарала на ириса е страхотен! Това ли е въпросния молив? "AVON Glimmerstick Diamonds Eyeliner (Twilight Sparkle)"

      Изтриване
    3. Този е, да :) Истинският цвят се вижда на по-размазаните снимки, последната е с доста променени цветове от лошата светлина и светкавицата. В действителност си е наситено студено синьо с много блещулки.

      Изтриване
  2. Колко яко! Супер добре се е получило :)

    Плами

    http://www.fashionthrill.com/

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!