[Фото урок] Сваляне на глитър? Няма проблем!

Perfect S31

Както може би става ясно от публикациите ми с лакове за нокти, направо съм луда по глитърите и все на такива лакове се лепя - по-ситни, по-едри, само за ефект или пък в цветна база.. Няма значение, стига да светка отдалече :)

За жалост обаче свалянето им е пълен ад, ако се опитваме да приложим стандартния метод върху тях. Още на втория опит реших, че трябва да има и друг вариант, изключващ безкрайно търкане, отлюспване на частиците на ръка и като цяло съсипващи ноктите механики.. Порових се и доста бързичко намерих такъв, а в днешната публикация ще ви покажа в няколко лесни стъпки как свалянето на глитъра се превръща в песен.


За илюстрация на публикацията ще използвам наскоро закупения Perfect S31 - мислех да ви го покажа отделно, но ще свърши чудна работа за целите на днешния урок. Все пак с две думи - представлява доста близко копие на Essence Blue Addicted, който не си купих заради зелените частици в него. При Perfect-а няма толкова зелено, което за мен е супер. Представлява синя база с различни по размер шестоъгълни частици в нюанси на синьото.


При мен издържа около два дни, преди да се изтърка по крайчетата и да пристъпя към процедурата с отстраняването. Впрочем, същите стъпки се прилагат и при сваляне на Shellac, тъй че е възможно да са ви познати, ако сте си слагали такъв. Но няма да ви бавя повече, а пристъпвам към същината :)


Всичко, което ни е необходимо за това упражнение е ацетонов лакочистител (с друг не съм пробвала, но се обзалагам, че няма да е толкова бързо и ефективно), памучни тампони за отстраняване на грим, разрязани на четири, и домакинско фолио, накъсано/нарязано на подходящи по размер парченца.


Стъпка 1: Взимаме едно триъгълно парче тампон и го напояваме с лакочистител.


Стъпка 2: Поставяме го върху нокътната плочка и увиваме крайчетата около пръста, като се уверяваме, че напоената с лакочистител част покрива цялата плочка.


Стъпка 3: Взимаме парченце станиол и увиваме плътно, така че да не мърда и да държи здраво тампона на мястото му.


Стъпка 4: Повтаряме стъпки 1-3 на всички пръсти на ръката и оставяме "да се задуши" :) Обикновено са достатъчни между 5 и 10 минути; в този случай стоях почти 10, тъй като имах основа, черен лак, плътен слой от глитъра и два слоя топ и исках да съм сигурна, че имат време да се разтворят. Не трябва и да се стои твърде дълго обаче, тъй като ацетонът изсушава и плочката, и кожата около ноктите и е по-добре да им го спестим, доколкото можем.


Стъпка 5: Като решим, че е минало достатъчно време, развиваме станиола на първия увит пръст, притискаме тампона към нокътя и го сваляме с приплъзващо навън движение, за да обере каквото още е захванато за нокътя - след това целият глитър би трябвало да е останал по памука. Ако не ни се стори съвсем готов и има частици по нокътя, оставяме останалите нокти увити още минута-две и пробваме отново. 


Стъпка 6: С чисто тампонче с малко лакочистител минаваме ноктите, за да отстраним всички следи от цвят по тях - както се вижда на снимката, обикновено остава малко цвят по ноктите, но от глитъра няма и следа. Аз лично избягвам да повтарям плочката с тампона с глитъра от предишната стъпка, тъй като частиците се залепват обратно.


Стъпка 7: Нанасяме подхранващо олио или друг продукт по лично предпочитание. Минали са 10-15 минути от началото на "процедурата", а ноктите ни вече са в отлично състояние и готови за нови глитърни подвизи :)

Надявам се, че съм била полезна :) Поздрави и успешна седмица от мен!

Коментари

  1. Много ефикасен метод :) Правя същото, но без фолиото, пак се получава.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съгласна съм, но без фолио работи добре само за по-слабо напластени лакове и по-ситен глитър, тъй като ацетонът се изпарява бързо и няма време да разтвори до основата.

      Изтриване
    2. Следващият път ще се възползвам и от фолиото :)

      Изтриване
    3. На мен без фолиото ми изсъхва памука докато дойде време да го сваля :/

      Изтриване
    4. Може ли да прибавя чист ацетон в обикновен лакочистител ?????

      Изтриване
    5. По принцип всичко може, но с каква цел? Обикновените лакочистители съдържат ацетон, а и има достатъчно ацетонови на напълно достъпни цени - например показаният на снимките струва 2-3 лв.

      Изтриване
  2. Браво,благодарение на публикацията ти ми улесни живота :) Много ти благодаря :)

    ОтговорИзтриване
  3. И аз използвам този метод за сваляне на глитър :)

    ОтговорИзтриване
  4. И на мен ми е от полза! Супер публикация :)

    ОтговорИзтриване
  5. Имаш страхотни нокти, чак завидях ;)

    ОтговорИзтриване
  6. Радвам се, че ви е било полезно и благодаря за милите думи :)

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесна и полезна публикация. Имам няколко глитъра, които така и не нося често, защото не ми се занимава да ги махам, но ще се възползвам.

    ОтговорИзтриване
  8. Много полезна информация. Имам да махам един подобен едър глитер и тези дни ще го пробвам :)

    ОтговорИзтриване
  9. ихаа :)) страхотен урок! скоро ще го приложа :)) благодаря, много интересно и полезно!
    и чудесен блог :))

    ОтговорИзтриване
  10. a az sym s gel i polzvam samo bezacetonen lako4istitel 6te se polu4i li?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чух от други момичета, че няма проблем, но лично не съм пробвала. Опитай :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!