Aroma Green Line


Днешната публикация е посветена на любимата ми линия българска бяла козметика, а именно на Aroma Green Line. Първото, което прави впечатление, е еко насочеността на компанията - 5% от стойността на всеки закупен продукт се отделят в специален фонд за опазване на вековните гори в България. Съвсем наскоро в центъра на София като част от рекламна кампания за няколко дни беше поставена и т.нар. "Зелена линия на Арома" - пътека от истинска трева, свързваща Народната библиотека и езерото Ариана.

Друга специфина черта на линията е това, че всички продукти в нея са с 95% натурални, екологично чисти съставки и също така голяма част от артикулите (за съжаление не всички) не съдържат парабени. Самото производство на продуктите също е проектирано да бъде природосъобразно, с намален разход на енергия и вода, както и с намалено отделяне на вредни емисии, за което Арома беше отличена като най-зелена компания на 2011 г.

До момента съм изпробвала почти всички продукти от линията и с чисто сърце мога да кажа, че съм впечатлена от качествата им. Ето накратко какво мисля за всеки един от тях:


Лосион за тяло 


Ако не се лъжа, линията предлага три вида лосиони за тяло, от които аз си избрах този с аромат на гуарана, успокояващ екстракт от алое вера и хидратиращ екстракт от овес. Препоръчват го за чувствителна кожа, но го взех, въпреки че моята си е съвсем нормална. Първото, което ме грабна в него, беше ароматът. Все ще не мога да определя на какво точно ми напомня, но е свеж и енергизиращ, а също и доста траен - усещам го през целия ден. Консистенцията е лека и приятна, попива бързо и не оставя мазно усещане дори в жегите, а кожата е приятно и трайно хидратирана. Може би ще дойде твърде лек за през зимата, особено за по-суха кожа, но за момента го намирам чудесен.
Цена: под 4 лв. за 250 мл.

Душ-крем


Колекцията от душ-кремове предлага доста голямо разнообразие. Повечето са доста неутрални като аромат (напр. тези с екстракт от памук, коприна, бамбук, алое), но има и няколко по-екзотични варианта с йогурт, които с удоволствие ще изпробвам скоро. Моят е този с грейпфрут, уцелила съм голяма опаковка с бонус 150 мл. Освен че е с 95% натурални съставки, не съдържа оцветители и алкален сапун и има неутрално pH. Мирише леко и приятно на грейпфрут, но ароматът не се задържа трайно нито на кожата, нито в банята (обожавам душ-гелове, от които цялата баня ухае дълго след къпане). Измива добре, пени се доволно и не изсушава кожата.
Цена: под 4 лв. за 420 мл.

Крем за ръце


Предлагат се три варианта - защитаващ с аромат на пъпеш, подхранващ с аромат на череша и хидратиращ с аромат на водна лилия. Поне от година това са единствените кремове за ръце, които използвам. Редувам двата с пъпеш и череша, независимо от сезона. Кожата на ръцете ми е нормална, но ги мия доста често заради навика постоянно да си пипам лицето и устните.. Поради това ми се налага и честичко да си мажа ръцете, съответно винаги държа по една тубичка в чекмеджето в офиса и на бюрото вкъщи. Този с пъпеш сякаш е с една идея по-лека текстура и попива по-бързо, но не мога да кажа, че ефектът на единия е по-добър от другия - и двата хидратират добре и благодарение на тях се радвам на мека и подхранена кожа. Най-впечатляващ обаче е ароматът, включително и за околните, които често наострят нос, докато се мажа. :)
Цена: под 2 лв. за 75 мл.

Крем за лице


Друга много разнообразна колекция е тази от кремове за лице. Предлагат се всевъзможни ефекти за суха, нормална, както и за всеки тип кожа. За съжаление нито един от тях не е подходящ за склонни към омазняване кожи, каквато е моята, поради което не мога да ги включа в ежедневната си грижа за лице. Купих си заздравяващия крем с алое вера, понеже в края на зимата, в опит да се отърва от петната по лицето - впрочем сравнително успешен - успях да си изгоря кожата с избелващи продукти. За да не стана на рани и съответно да се сдобия с нови петна при излющването, започнах ежедневно да ползвам този крем и като дневен, и като нощен. За моя огромна изненада кожата започна да регенерира изключително бързо и самото излющване спря още на втория ден (което не беше търсен ефект, тъй като петънцата падат точно по този начин). Много скоро нямаше и помен от изгарянето, а кожата ми си възстанови еластичността и блясъка - заздравяващите му свойства са невероятни. С удоволствие ще го ползвам отново като нощен крем през зимата, но в топлите месеци кожата ми лъсва като тиган от палачинки с него.
Цена: под 3 лв. за 100 мл.

Течен сапун


Серията сапуни наброява четири или пет продукта, всичките антибактериални и с приятен аромат. Продават се в прозрачна опаковка с помпичка и вървят в комплект с пълнител в същия размер. Измиват добре, а заради съдържанието на глицерин приятно омекотяват кожата на ръцете, без да я изсушават. Много харесвам този с масло от ший, заради нежната и ненатрапчива миризма, което го прави идеален за в кухнята. Пробвала съм и с лайм, който е доста свеж, и с плодове, който пък е приятно сладникав. Заради голямото количество една опаковка стига за дълго, а може и да си събирате пълнителите и да ги сменяте по желание, когато даден аромат ви омръзне.
Цена: под 4 лв. за 250+250 мл.

Шампоан


Косата ми е склонна към омазняване в корените и нормална по дължините, без цъфтежи и накъсвания. Затова се спрях на шампоана с цитрусов екстракт, който обещава регулиране на мастната секреция. Преди време Ида го беше похвалила в блога си и затова не се колебах дълго на щанда с продуктите. За съжаление при мен далеч не даде толкова добри резултати - вместо за два дни, косата ми започна да се омазнява в рамките на 24 часа. Това е доста фрапиращ резултат, който никой друг продукт не е постигал до момента. Важно е да отбележа, че не съм променяла нищо друго в грижата за косата си през същия период. Друго, което не харесах, е че премива косата до скърцане, което според мен никак не е полезно за косъма. И последно - по някаква причина очаквах ароматът да е на лимон (вероятно заради картинката на опаковката), но се оказа грейпфрут, при това доста по-силен от този на душ-гела. Само по себе си това не е болка за умиране, но се почуствах подведена. Като цяло това е единственият продукт от линията, от който никак не съм доволна. Засега няма да експериментирам повече с шампоаните им.
Цена: под 3 лв. за 250 мл.

Крем за крака


Кремчето за крака е само едно, със свеж аромат на ментол и с омекотяващо и охлаждащо действие. Действително се усеща много приятно на кожата, леко охлажда и сякаш намалява потенето. Също така има антисептично действие и забавя появата на неприятна миризма. Мазничко е, но попива много бързо, без да оставя следи, за разлика от други подобни продукти, които съм пробвала. Като цяло съм много доволна от него, краката ми се чувстват добре в летните жеги, а петите ми са меки и гладки - абсолютно задължително условие за разходка по сандали. :)
Цена: под 2 лв. за 75 мл.

До момента единствено не съм опитала маските и балсамите за коса, но това е преди всичко понеже съм доста небрежна към косата си и рядко посягам към подобни продукти, поради което една опаковка може да ми стигне и за година.. Понеже не обичам да се презапасявам (и съответно да се затрупвам) с козметика, първо ми се иска да доизразходвам наличните.

Това е от мен за днес. Весела неделя и да се пазите от слънцето :)

П.С. Следя развитието на компанията по лична инициатива. Всички продукти в публикацията са закупени със собствени средства.

Коментари

  1. И аз много харесвам някои неща от серията - главно душ-геловете и лосионите за тяло. По нищо не отстъпват на по-скъпи марки, а са си български. Когато не знам какво да си взема, или се колебая, винаги свършвам с по нещо на Арома Грийнлайн :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ползвала съм няколко продукта от линията - дущ гел,крема за крака и лосион за тяло. Душ гела беше с камю-камю,миришеше приятно и беше хубав,но наистина много бързо се измирисваше. Крема за крака още го имам,но рядко го ползвам, защото ми е някак неприятно като си намажа стъпалата, а после трябва да си мия и ръцете - въобще малко ми досадно. Но като цяло е хубав и мирише много приятно.
    От лосиона за тяло обаче не съм доволна. Бях си взела от този с боровинката. Страхотно миришеше,но миризмата беше много силна и като се намажех след известно време почвах да усещах една неприяна миризма като на спарено и мръсно. Най-странното обаче е че тази миризма си я усещах само аз,но това беше достатъчна причина да го подаря на приятелка. Иначе самия лосион беше с много хубава консистенция - гъст и плътен и добре попиваше.

    ОтговорИзтриване
  3. Не мога да кажа общо взето нищо за green line, но се включвам да ти кажа за шампоана. Аз също съм с коса склонна да се омазнява бързо и обикновено ако купя шампоан, който е за мазна коса положението става много по-лошо. Омазнява се 2 пъти по-бързо. Логиката зад това е, че шампоана за мазна коса много изсушава скалпа (а и косата също), което пък от своя страна кара скалпа да се "защити" и да произведе повече "мазнотия" от обикновено. Търкаля се из моята баня един такъв шампоан.. след като го ползвах веднъж, чувствах косата си като метла.. и "скърцаше" жестоко под душа. Не мога да кажа, че всички шампоани за мазна коса са такива, но в повечето случаи резултата е бил този (мазна коса на следващия ден).

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Възможно е да си права, честно казано досега не бях пробвала такъв шампоан.. А като гледам, няма да има и втори опит :)

      Изтриване
  4. Аз също харесвам този крем за ръце! И наистина мирише невероятно!

    ОтговорИзтриване
  5. И аз съм ползвала някои неща от тази линия - Доволна съм от лосионите за тяло и крема за ръце. Има един на пъпеш - ухае страхотно.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!