Стил на гримиране

Снимка: Google Images

Минавам набързо с кратки отговори на един типичен блогърски въпросник - а по-точно за стила на гримиране. Тези конкретни въпроси намерих в блога на Габи и реших да поема щафетата. 

Надявам се да ви е интересно да прочетете моите отговори, както и да се включите и вие - в коментарите или пък в собствена публикация :)

1. Имаш само 5 минути да се гримираш за среща. Какъв грим ще направиш?

Ще се фокусирам на очите - извиване на миглите, молив вместо очна линия и една бърза спирала ми отнемат горе-долу толкова. Гланц за устни - срам, не срам - винаги нанасям в асансьора, където има чудесно гигантско огледало, пък и така не го обърсвам в чашата кафе,  допито в последната секунда преди излизането :))

2. Кой тренд би избрала - палава очна линия тип котешко око, яркорозов руж или изкуствени мигли с пера?

Миглите с пера са ми супер интересни, но биха подхождали само за карнавален тип парти - затова съвсем универсално залагам на очна линия. На моето око е адски трудно да се постигне котешка, но може би това ще е моментът да се науча :)

3. Ако трябва да се откажеш от всякакъв грим за 1 месец или грижа за кожата за 1 седмица, какво би избрала?

При всички положения бих захвърлила грима - не мога да си представя, че ще си легна вечер, без да почистя и подхраня добре кожата на лицето си. Дори и най-некапризната кожа в противен случай само за броени дни ще се обрине и ще почне да се бели - нещо, което не бих си позволила, освен в някакви екстремни условия без избор..

4. Какви гримове има в чантата ти?

Бляскав балсам за устни за моментално освежаване, два глоса, от които не мога да реша кой да оставя вкъщи и общо взето ги редувам, и любимото ми червило за всеки случай; черен молив за очи за скоростно преобразяване на грима при непредвидено излизане след работа; матиращи листчета, които може и да не са грим, но са безценни за тези от нас със склонна към бързо лъсване кожа.

5. Има ли продукти, към които се връщаш през годините?

Дълги години ползвах един балсам за белещи се устни на Нивеа, но за съжаление наскоро спряха да го произвеждат. А спиралите на Макс Фактор никога няма да ми омръзнат, единствено техните си взимам отново и отново.

6. Опушени очи или червени устни?

Опушени очи, определено. Мисля вече става ясно, че поставям силен фокус върху очите си и се старая да подчертавам тях в ежедневието си - същото важи с пълна сила и за вечерния грим. Обичам силно гримирани очи и по-неутрални устни, макар че е добра идея да изпробвам и обратното - току виж ми отива не по-малко :))

7. Червило или гланц?

По-скоро гланц. Червилата са хубаво нещо, но още не съм открила онова, което няма да направи устните ми на люспи час-два след нанасянето. По тази причина общо взето се въздържам и ги ползвам само при вечерно излизане, при това в по-неутрални нюанси.

8. Има ли продукти от цветната козметика, които обичаш, но никога не си очаквала, че ще ти допаднат?

По-скоро обратното - възлагала съм големи надежди на множество продукти, от които в крайна сметка съм оставала разочарована или, в най-добрия случай, равнодушна. Тези, които обичам, рядко идват неочаквано, тъй като доста се ровя за информация, преди да посегна към кой да е продукт.

9. Парфюм или боди спрей?

Парфюм, без капка колебание. Според мен всяка жена трябва да има поне един аромат, който да е като част от нея самата, като подпис във въздуха, който остава след като тя е отминала.

10. Ако трябва да избереш само един продукт за целия си грим, кой ще е той?

Спиралата за очи - едни хубаво оформени и подчертани мигли могат да дадат дълбочина и изразителност на погледа, напълно достатъчни да променят тотално цялостното излъчване.

А сега е ваш ред :)

Коментари

  1. Много ми хареса публикацията, много интересен таг! Ще го направя и аз. :)

    ОтговорИзтриване
  2. супер як въпросник :) Ако имам повечко свободно време ще се включа и аз :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей!Имам въпрос относно т.3.Какво би ми препоръчала за нормална кожа за почистване и подхранване?Не зная поради каква причина кожата ми много се лющи(особено по челото),особенно трагична е след баня когато си мия коста(защото аз не си мия косата всеки ден.Ползвала съм много кремчета и скъпи и евтини,но все така.
    Даниела.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Даниела :)
      Не съм експерт, но според мен ползваш твърде агресивни скрабове и/или изсушаващи миещи продукти, щом лющенето се засилва след баня. Пробвай да ги замениш с по-щадящи и неутрални гелчета, както и внимавай да не попадат продукти за коса върху челото и лицето, доколкото е възможно. Така ще разбереш дали наистина е там проблемът или е в кремовете.
      Колкото до подхранването, пак е строго индивидуално, но препоръката ми е да почистваш лицето сутрин и вечер, и да нанасяш подходящ крем - нощем по-мазен и подхранващ, а денем хидратиращ. Временно може да пробваш крем Здраве върху по-засегнатите зони. Също е важно да ползваш слънцезащитен продукт, тъй като слънцето допълнително изсушава кожата.
      По-конкретно от това ми е трудно да кажа, тъй като моята кожа е мазна и съответно грижата за нея е съвсем различна.

      Изтриване
  4. Благодаря за бързия и много полезен отговор!Много от препоръките които си ми написала не ги правя,защото не съм имала проблем,но сега явно ще трябва да се замисля.Купих си от маските на Есенсе(или както му беше точно името на продукта)хартиените и след нея резултата беше съвсем видим.В магазина видях че има маси на Нивея и Дева,някакви отзиви за тях?
    По рано имах мазна кожа и за една година нещата се промениха драстично и стана много суха,Ако някой ми беше казал,че може да ми се случи нямаше да му повярвам,но ето факт е.И за това сега трябва да променя изцяло грижата за лицето си.
    Даниела

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Маските също са отлична идея, тази на Есънс и аз трябва да я пробвам :) На Дева не съм купувала, но от тези на Нивеа и Гарние съм много доволна. Търси подхранващи и хидратиращи, избягвай тези с отлепване (peel-off).
      Чувала съм за подобна рязка промяна в типа кожа и за съжаление в подобна ситуация не можем да направим нищо друго, освен да се съобразим.. Надявам се скоро да намериш своите продукти.
      Ако мога да помогна с още нещо, заповядай :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!