[Грим] Арабска принцеса



Днес ще ви покажа първия си опит за арабски грим, вдъхновен от идеята на Жаки и инициативата, подета от Мис Нели в любимия ни форум. За съжаление не ми се получи толкова добре, колкото си го представях, а камерата буквално изми наситеността на цветовете, но все пак се добива някаква представа за крайния резултат.

Тематичният детайл, който си харесах, беше отворената и в двата края очна линия - изключително красива по идея, макар да не успях да я направя съвсем изчистена. Следващият път ще пробвам със скосена четка за очна линия, каквато в момента за съжаление нямам - този тип четки позволяват изключително прецизно "изписване" на тънки линии.


Използваните цветове са от една четворна палитра на Golden Rose, която съдържа любимите ми цветове - три вида сиво и едно бледо розово, което чудесно ги допълва. Ъгълът на горния клепач оформих, като залепих парче хартиено тиксо, което ми позволи по-смело да нанеса очната линия и да я изтегля нагоре към веждата. След това с помощта на сенките поразмазах линията, за да не е толкова отрязана.


Една от допуснатите грешки, които отчитам сега на снимките, е неоцветената водна линия - перлено бял молив например (този на E.L.F. би бил отличен за целта) ще озари погледа и ще даде съвсем различно излъчване, а също може да се нанесе и между крайчетата на очната линия за допълнително дефиниране.


Друго нещо, което едва сега забелязах, благодарение на макрото, е колко зле изглеждат веждите ми отблизо. Тъй като са наситено черни и плътни, от нормално разстояние ми се струват съвсем добри и начинът, по който ги оформям, стои добре на цялостната ми визия. На снимките обаче си личи, че има "дупки" в линията им, а и съвсем не са толкова равни, колкото си мислех. За следващото предизвикателство ще се опитам да се снабдя с подходящ сет за вежди, макар че толкова черно като естествения ми цвят досега не съм откривала, а кафевите със сигурност ще дадат неестествен вид.. Ще съм благодарна за всякакви предложения и препоръки.



Използвани продукти:
База за сенки E.L.F. Eyelid Primer (Sheer)
Четворка сенки Golden Rose Wet & Dry 02
Спирала Max Factor False Lash Effect
Изкуствени мигли E.L.F. Dramatic Lash Kit
Комплект четки за очи Ecotools
Четка за очна линия Catrice

Снимките на останалите момичета, включили се в предизвикателството, можете да видите тук. Приятно разглеждане :)

Коментари

  1. На мен веждите ти много ти харесват. Аз лично не харесвам нарисувани и много очертани вежди и предполагам това е причината да ми допада по естественото.
    Невероятен грим! Много си талантлива, искрено ти завиждам :) Надявам се да включваш повече такива публикации, много са ми интересни.

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Жени! Радвам се, че ти е харесала публикацията :) Мисля вече да включвам поне по една подобна месечно, предвид че възнамерявам да участвам във всяко форумно предизвикателство, но да видим как ще се развият нещата :)

      Колкото до таланта - всичко е въпрос на правилно вдъхновение :)) Аз лично не съм в състояние да измисля собствена концепция за грим, но пък в интернет има толкова красоти, че трябва само да намериш какво ти допада и да го прерисуваш върху себе си. Трябва да пробваш и ти и ще видиш колко бързо започва да се получава. Ще се радвам да видя подобни публикации и от теб :))

      Изтриване
  2. Много хубаво се е получило - разгледах и снимките на останалите момичета, които участват в предизвикателството и според мен всички сте се справили повече от перфектно. Трябва по-често да правите такива предизвикателства - много ми беше интересно да разгледам всички снимки и най-вече начина, по който всяка една интерпретира идеята за арабски грим :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Идеята е периодично да има ново предизвикателство - като изтече едното, гласуваме за нова тема и имаме две седмици за изпълнение, след което всички снимки излизат наведнъж. Много се радвам на активността на момичетата, страхотни идеи видяхме с арабската тема и нямам търпение да направим следващата :)

      Изтриване
  3. Много ми хареса твоя грим. И миглите ти седят прекрасно

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Адри! Определено миглите правят поне половината грим, а благодарение на твоите публикации се сетих, че имам такива и сега е най-удачният момент да ги изпробвам :)

      Изтриване
  4. Направо страхотна! И аз ще чакам още такива публикации, не само по предизвикателствата. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много ми хареса грима, а сенките са ненормално яки!

    ОтговорИзтриване
  6. от къде си взе този комплект на еко тулс?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От Лили, и в момента ги има - цената беше около 25 лв.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!