Farmasi 84

Farmasi 84
Днес пак пиша на тема лакове, напоследък основно това си купувам.. В тези жеги нито се гримирам особено, нито се мажа с кой знае какво.. Всъщност има няколко неща, за които е време вече да пиша и ще гледам скоро да наваксам, но не съм взимала истинска почивка от месеци и като се прибера общо взето ми се мързелува.. Стискайте палци скоро да успея да изляза в отпуск и ще се реванширам ;)

Преди време ви показах Farmasi #81 - черна база със сребрист глитър, който понякога нося дори в жегите. Тези дни си купих и втори лак на марката - този е с номер #84 и представлява синьо-лилава база и същия сребрист глитър като на #81. 


Цветът наживо е по-дънков някак, на снимките излезе силно лилавеещ. Много ми допадна как стои, лесен е за нанасяне и е сравнително траен.


Като всеки друг едър глитър, и на този му е нужен дебел слой топ лак (в случая Poshe, за който ще пиша в следващите публикации), или поне два по-тънки, за да стане гладък, но пък крайният ефект си струва.


Премахването съответно става много лесно по метода с фолиото, който също ви показах наскоро в отделна публикация.

Вие имате ли любими "дънкови" лакове? Ще се радвам да ги споделите в коментарите.

Хубава вечер от мен! :)

Коментари

  1. Благодарение на тази публикация този лак се придвижи няколко позиции напред в редиците на непробваните ми :)

    ОтговорИзтриване
  2. Цветът е много хубав. Но тази марка не ми е позната...хм....

    ОтговорИзтриване
  3. Радвам се, че ви е харесал :) За мен също беше непозната марка, когато открих черния в кварталната козметика, но имат доста интересни попадения в палитрата.

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотен цвят, и имаш просто невероятни нокти. Мечтая за такива!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен маникюр, и ноктите ти са винаги супер вдъхновяващи, така да се каже.
    Къде ги има тези Farmasi, btw?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Полина :)
      Има ги в кварталните козметични магазинчета, обикновено наред с CA, GR и Flormar.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!