E.L.F. Shimmer Eyeliner Pencil

E.L.F. Shimmer Eyeliner Pencil
in Iconic Ivory, Boldly Bronzed, Black Bandit,
Blissful Blush, Gunmetal & Plum Passion

Днешното слънце най-накрая успя да ме изкара от мързеливото настроение, което обичайно ме обзема в студените, мрачни дни и съответно веднага се захванах да снимам някои от придобивките си и да ви пиша за впечатленията си от тях.

Както вече сте се досетили, в днешната публикация ще ви представя моливите за очи от обикновената серия на E.L.F., и по-специално блестящите такива - Shimmer Eyeliner Pencil. В течение на времето се сдобих с шест от предлаганите нюанси и като цяло съм много доволна от инвестицията.

На цена от 1.50 паунда (около 3.50 лв.) можете да избирате сред девет цвята, от които честно казано ми беше адски трудно да се огранича до един-два при първата си поръчка, тъй като всички изглеждаха толкова обещаващо. Още повече, че на нашия пазар не съм срещала подобно разнообразие от цветове в блещукащ вариант, който аз лично предпочитам дори за ежедневен грим. Освен това, всеки молив върви в комплект с капачка-острилка, което за мен лично е много удобно, тъй като не позволява случайно зацапване на, примерно, белия молив с лилави частички от предишното острене.

Шестте цвята, които имам в момента, са следните (отляво надясно на всички снимки): Iconic Ivory, Boldly Bronzed, Black Bandit, Blissful Blush, Gunmetal и Plum PassionВ следващата поръчка мисля да се сдобия и с едно много нежно розово в трепетно очакване на летните дни. :) Всички са много меки и се нанасят сравнително лесно, като позволяват различна степен на пигментираност, взависомост от натиска и повторенията. Единствено Black Bandit не се вписва особено в тези характеристики, тъй като има доста слаба покривност и като цяло не е черното, което търсех, а по-скоро излиза тъмно кафяво върху кожата, при това след поне две-три повтаряния на слоя.

 

Като издръжливост ми е трудно да преценя, тъй като напоследък клепачите ми доста се омазняват и практически нищо не се задържа върху тях особено дълго, дори и с база за грим. По този въпрос все още търся решение, тъй като до преди месец-два не беше така и не съм сигурна от какво се получи и как да се справя с проблема. На долния клепач обаче някои от цветовете си изкарват и по цял ден, което води на мисълта, че проблемът си е изцяло в моя телевизор и моливите всъщност вършат това, което се очаква от тях.

Много ме радва как стои бялото (всъщност слонова кост) във вътрешния ъгъл на окото, изключително приятно отваря погледа, без обаче да бие на очи, както обикновено се случва с чисто белите моливи. На снимките по-долу е доста напластено (всички цветове са поне на два пласта, за да се видят по-ясно), но с по-лека ръка се получава съвсем ефирна линия, достатъчна за постигане на търсения ефект. Също така много лесно се комбинира с всички останали цветове и придава естествен завършек на грима.


Както вече нееднократно споменах, общото ми впечатление от тези моливи е изцяло положително, ако не броим излъганите очаквания за наситено черно. Използвам ги ежедневно, в различни съчетания и с различна наситеност, в комбинация със сенки или просто така. Ако обичате моливи за очи и планирате поръчка от E.L.F. в скоро време, горещо препоръчвам да включите и един Shimmer Eyeliner Pencil в нея.

Надявам се, че ви е било интересно и ви пожелавам прекрасен и слънчев неделен следобед! :)

Коментари

  1. Никога не съм заглеждала тези моливи, но ми харесват как изглеждат на снимката. Радвам се много, че ти харесват. Знам колко е кофти да си похарчиш парите за нещо и после да не става за нищо.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз също се радвам, че излязоха толкова сполучливи - вече няколко пъти се разочаровам от поръчки, дори на горещо препоръчвани продукти. Надявам се и на теб да ти допаднат, в случай че решиш да ги пробваш :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей Пух,
    от известно време следя блога ти и ми допада много - наистина полезна информация (и интересна също). И аз се запалих по ЕЛФ и ми се искаше да поръчам някои неща, но реших първо да те питам за подробности по доставката, по-точно къде пристига пратката (на адрес, в пощата или някъде другаде), също за колко време пристига до БГ.
    Предварително благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, много се радвам, че блогът ми ти е полезен :)
      Доставките от ЕЛФ обикновено идват за около десетина дни, понякога и по-бързо, и се получават в пощата (съответно в пощенската си кутия ще получиш известие, че имат пакетче за теб). Забавяне може да стане само, ако е някакъв празничен период и са заринати с поръчки, но тогава пускат ъпдейти на фейсбук страницата си.
      Надявам се, че придобивките ти ще са успешни и ще се радвам да споделиш опит, като ги изпробваш :)

      Изтриване
    2. Много благодаря за експресния отговор, ще следя страницата им и на следващото намаление ще се включа. Имат супер интересни неща и се радвам, че научих за тях - коментарите за продуктите са наистина много полезни, а някои моливи от представянето ти със сигурност ще са в поръчката ми. Всъщност от снимките ти добих ясна представа за цветовете (а острилка изобщо не бях видяла).
      Благодаря за съдействието и за чудесния блог!
      Успех!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!