French Blues


Както споменах в предишна публикация, ужасно много харесвам френски маникюр във всичките му разновидности. Особено напоследък, откакто отново имам нокти, все ме гризеше да поекспериментирам сама вкъщи. Снощи най-накрая ми дойде музата и днес искам да ви покажа първия си опит за френски маникюр в домашни условия.

Не се получи перфектен, може би не уцелих точната комбинация от цветове, но с това разполагам в момента, а нямах търпение да дойде уикенда и да си потърся по-удачни варианти. Поначало не смятах да слагам бялия ефект, но за съжаление нямам добър нюд, а никак не ми хареса как стои само върху гланц - някак се губи ефекта. Ще се радвам да ми препоръчате подходящи прозрачни нюд цветове - тази дни заглеждах тези на Римел, но нямам представа как са като покривност и дали се нанасят добре.

Още снимки от различните етапи можете да видите по-надолу в статията. :)

Само с прозрачна основа


С ефект на безименния и палеца 


С ефект на всички пръсти



Използвани лакове:
- основа - Avon Mineral Fix
- сини връхчета - Perfect 129
- снежен ефект - Catherine Arley 907

Надявам се да са ви харесали първите ми стъпки във вариациите на френския маникюр. Със сигурност ще продължавам да еспериментирам в тази посока и бих се радвала да прочета вашите идеи и предложения за подобряване. :)

Коментари

  1. Прекрасно ти се е поучило!
    Хубави нюд цветове имат Catrice от по-достъпните марки - Cotton Candy At Eiffel Tower ми е любим, също Mona Lisa Is Staring Back.

    ОтговорИзтриване
  2. Много благодаря! Четох, че в момента Катрис са на промоция в Лили, ще ги погледна този уикенд :)

    ОтговорИзтриване
  3. На Римел лаковете за френски са доста хубави - аз имам 445 French Rose. Хем е достатъчно прозрачен, хем има достатъчно цвят. Ако си пробвала другите им лакове - тези също са с големи четки, които за мен са адски удобни. Иначе чувам добри отзиви и за нюдовете на Катрис.

    Много ми харесва как се е получило! С ленти ли го прави или направо на ръка?

    ОтговорИзтриване
  4. С ленти - ръката ми е твърде неточна за друго :) А така стана без усилия, само с известно внимание и търпение, но всъщност ми беше приятно да си играя с цялата процедура по налепване на лентите, лакиране на връхчетата и после бързичко отлепване, преди да изсъхне и да се накъса линията. Е, разбира се не мина без фалове - главно на дясната ръка, но май само аз си ги виждам :D
    Големите четки звучат много примамливо - имам само един лак на Бонжур с такава и направо е рай за лакиране.

    ОтговорИзтриване
  5. Ноктите ти изглеждат супер :) И маникюра много ми допада!

    ОтговорИзтриване
  6. very nice mani!let's follow us.http://pictura-pe-unghii.blogspot.ro/

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!