Ново в козметичната ми чантичка №3


През февруари отново имах огромното желание да ви пиша по-често, но този път ми се получи още по-малко от предишните месеци. За сметка на това, след като реших да направя една обща публикация с всички продукти, които си напазарувах през месеца, установих колко много неща всъщност съм си купила. И да си призная ме хвана срам.. Но само мъничко :)

Най-горе: балсам за устни Nivea Vitamin Shake, пробиотичен нощен крем Yoghurt of Bulgaria,
балсам за устни Garnier Repair 
В средата: Течно червило E.L.F. Luscious Liquid Lipstick в цвят Nude Pink, Missha Perfect Cover BB Cream,
E.L.F. Luscious Liquid Lipstick в цвят Bark, двустранна четка за гел очна линия Catrice
Най-долу: E.L.F. гел очна линия в черно

Тъй като продуктите са действително доста на брой, с цел да не пълня публикацията с ужасно много информация, реших я разделя на няколко части. В тази кратка серия ще ви споделя първите си впечатления - къде положителни, къде не толкова - от разнообразните продукти, с които се сдобих предпролетно.

Забележка: Публикацията се получи значително по-дълга от предвиденото и в крайна сметка реших да я разделя на няколко самостоятелни публикации, връзки към които можете да намерите под всеки продукт. Добавих и допълнителни снимки и мисля, че се получи доста по-добър резултат, отколкото в обща статия за толкова много продукти..

Балсами за устни Nivea Vitamin Shake и Garnier Repair
Както писах преди време в първата си публикация в блога, устните ми не могат без балсам през нито един сезон от годината. Обикновено гледам да имам един в чантата и един вкъщи, за да не го забравя и да се наложи да си търся нов в движение. След като любимият ми Nivea Soothe & Protect изчезна напълно от пазара и последния ми стик приключи, отново започнах да му търся заместител сред по-масовите марки, преди всичко с цел да е достъпен навсякъде...

Пробиотичен нощен крем Yoghurt of Bulgaria Oxigene Anti-Wrinkle Control
От известно време изпробвам тази серия на БиоФреш и към момента съм изключително доволна от всичките им продукти, както и от грижата, която проявява производителят към клиента в случай на проблемен продукт - такива има във всяка серия на всеки производител, напълно неизбежно е, но малко са тези в България, които да обърнат особено внимание, да проявят интерес и загриженост.. Изобщо, силно обнадеждена съм, че и при нас нещата вървят в добра посока...

Течно червило E.L.F. Luscious Liquid Lipstick в цвят Nude Pink и Bark
Не съм сигурна защо му казват червило, по-скоро си е стандартен гланц за устни. Купих си такова в цвят Maple Sugar преди 2-3 месеца и толкова много ми хареса, че в последната си поръчка включих още две...
Пълното ревю прочетете тук.

Missha M Perfect Cover BB Cream No23 Natural Beige
Напоследък и аз се запалих по популярните ББ кремове покрай този на Гарние, но тъй като от край време кожата ми никак не харесва кремовете им, подминах и този. Вместо това поразучих корейските марки, тъй като там този тип кремове са изключително популярни поради любовта на азиатките към максимално светли кожи. Специфичното в тях е високият SPF (обикновено имат поне 30 фактор), а също така, за разлика от тониращите кремове например, цветът им се адаптира към тена на кожата и стои доста естествено. Също така се твърди, че заглаждат фините бръчици и имат избелващи свойства. Всичко това звучи доста привлекателно, но дали е така на практика?..
Пълното ревю прочетете тук. 

Гел очна линия E.L.F. в черно и четка за гел очна линия Catrice
В последните месеци експериментирам доста с грима за очи, като преди известно време реших да сменя моливите с истинска очна линия. За проба си взех Golden Rose Dipliner, която е с твърд писец, тъй като смятах, че с такъв ще ми е най-лесно да изрисувам линията.. Но съм сгрешила - неумелата ми ръка често трепва и драсва настрани, а за този писец си трябва точно и сигурно движение. Само веднъж докарах съвсем изчистен вид и толкова много ми хареса, че започнах да се оглеждам за по-лесни варианти...
Пълното ревю прочетете тук. 

Следва:

Благодаря ви за вниманието, надявам се да ви е било интересно :) Пожелавам ви прекрасна слънчева седмица и до скоро!

Коментари

  1. Много ми хареса публикацията ти! Следващият път като се прибирам в България ще ти донеса един разкошен балсам за устни,в който аз съм влюбена, щом и ти като мен си фенка на подобни продукти съм сигурна, че ще ти хареса.
    Никога не съм ползвала гланцовете на E.L.F., но ти сега ме запали да ги пробвам. Ако пуснат някое готино намаление може и да се възползвам.
    Много искам да пробвам и аз истински BB крем, но напоследък съм откачила на тема фон дьо тен и първо искам да си купя всичко, което съм запланувала и тогава да се ориентирам към този тип продукти.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много мило, Жени, страхотно ме зарадва за добро утро :)
      Аз също съм пълна с ФДТ, повечето от които не ползвам заради сбъркан цвят или кофти консистенция, и съм си харесала още няколко, които ще си взема съвсем скоро. Много ме влече новия ББ крем на Лореал, както и "магическия" им ФДТ, но ще почакам за повечко отзиви за тях, тъй като имам известни резерви за марката.

      Изтриване
  2. Честити придобивки
    и аз имам душ-гелчето страхооотно е :)
    Междудругото и аз се запалих по ББ кремчетата даже сега съм си поръчка на Skin79 oriental perfect cover и се надявам да ми хареса

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси! Стискам палци да ти пасне кремчето и да пишеш, като събереш впечатления :)

      Изтриване
  3. много ми харесват и публикациите ти, ще следя с удоволствие!!

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей Пух,
    Този Пробиотичен нощен крем има ли го в Ремедиум? От къде го купуваш? Добрите ти отзиви ме провокираха да го пробвам, че моя нощен е на приключване и бях в чуденка какво да си взема :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет :) Има го на няколко места, където продават продукти на Биофреш - в магазинчето за козметика на Гарибалди, във фирмените магазини в Халите и на Витошка и Алабин, и в още едно павилионче на Раковска, на стотина метра от Графа в посока Хепи. На Витошка май беше най-скъпо..

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!