Missha M Perfect Cover BB Cream

Снимка: Google Images

Напоследък и аз се запалих по популярните ББ кремове покрай този на Garnier, но тъй като от край време кожата ми никак не харесва кремовете им, подминах и този. Вместо това поразучих корейските марки, тъй като там този тип кремове са изключително популярни поради любовта на азиатките към максимално светли порцеланови кожи.

Специфичното в тях е високият SPF (обикновено имат поне 30 фактор), а също така, за разлика от тониращите кремове например, цветът им се адаптира към тена на кожата и стои доста естествено. Също така се твърди, че заглаждат фините бръчици и имат избелващи свойства. Всичко това звучи доста привлекателно, но дали е така на практика? 



След известно разглеждане на предложенията в eBay се спрях на няколко варианта, от които избрах Missha M Perfect Cover преди всичко заради високия фактор (SPF 42), в който се предлага. Излезе ми $7,50 (около 11,50лв.) за опаковката от 20 грама - реших да не се хвърлям веднага на голямата. Има няколко цветови варианта, от които се спрях на 23 (Natural Beige) с надеждата да е наистина бежов, за да пасне на кожата ми. За съжаление обаче се оказа с леко розов подтон (на снимките по някаква причина не личи), което на моето лице стои малко неестествено и съответно избягвам да го нося навън.


От малкото пъти, в които съм го ползвала установих, че за мен поне е задължително да сложа друг крем отдолу, което обезсмисля донякъде мултифункционалността на ББ крема. Количество около грахово зърно е напълно достатъчно да покрие цялото лице, а с повече започва да си личи. Толкова малко крем обаче не може да "изхрани" кожата ми, а и ми се струва прекалено тънко, за да достави обещаната UV защита.  


Отзивите за него като цяло са изключително положителни и съм сигурна, че ако цветът беше точен, щях да си го ползвам с удоволствие. Оттук нататък обаче вероятно ще се ориентирам към продукти, които мога да тествам предварително, тъй като кожата ми си е капризна, особено по отношение на цветовете.

Впрочем, ако някоя от вас би искала да го изпробва, с удоволствие бих го заменила за нещо друго. :)

Коментари