Probiotic Night Cream Yoghurt of Bulgaria



От известно време изпробвам серията на БиоФреш Yoghurt of Bulgaria и към момента съм изключително доволна от всичките им продукти, както и от грижата, която проявява производителят към клиента в случай на проблемен продукт - такива има във всяка серия на всеки производител, напълно неизбежно е, но малко са тези в България, които да обърнат особено внимание, да проявят интерес и загриженост.. Изобщо, силно обнадеждена съм, че и при нас нещата вървят в добра посока.

От изпробваните досега продукти вече ви представих балсама за устни и измиващия гел за лице. Дневния крем ползвам от време на време, тъй като през деня обикновено използвам кремове с висок SPF, какъвто в тази серия няма. Нощем все още слагам избелващ с надеждата съвсем да стопя луничките и петънцата по лицето си, но тъй като е доста силен, реших да го редувам с обикновен, поради което си взех и нощния на БиоФреш, цената беше около 7-8 лв. 



Тъй като съм го ползвала само 3-4 пъти, пък и засега все още съм пощадена от бръчици, не мога да дам особено мнение за този му ефект. Като нощен крем обаче много ми допада - разнася се леко, попива бързо, не оставя мазен филм и има типичния за серията лек и приятен аромат на рози. Сутрин кожата ми е свежа и мека, като ефектът е значително по-добър от други нощни кремове, които съм ползвала досега. 

Поздрави и до нови срещи! :)

Коментари