Чисто платно - красива картина

Снимка: Google Images

Привет :)

Хрумна ми, че преди да започна с гримовете, може би е добра идея да спомена какво използвам почистване на лицето, което при мен се изчерпва с доста скромен набор от продукти, но пък ми вършат чудесна работа на този етап и са доста икономични.

Ето ги и тях:



1. Пробиотичен мек гел за измиване на лице Yoghurt of Bulgaria
Имам слабост към българска козметика напоследък и този продукт си купих в опит да изпробвам цялата пробиотична серия на БиоФреш, за която вероятно ще пиша по-нататък. Гелът се оказа много приятен, с по-кремообразна консистенция, отколкото предполага името му, и много нежен аромат на рози. Измива чудесно, премахва всякакви следи от грим и оставя кожата мека и хидратирана. Много сполучлива покупка, която най-вероятно ще повторя.
Добавено: За съжаление втората опаковка се падна неправилно съхранявана. От производителя бяха така любезни да ми я подменят, но и новата миришеше неприятно. Впоследствие се оказа, че са намалили количеството ароматизатор и съответно се усеща силно базовата миризма. За мен лично тя е доста неприятна (предвид, че носът ми е адски чувствителен) и ще се въздържа от последващи опити с марката.
Цена: 6-7 лв.



2. Почистващ продукт 3в1 Garnier Pure
Използвам този ексфолиант 2-3 пъти седмично и смея да твърдя, че той е основната причина от лицето ми да изчезнат черните точки, които отдавна опитвах да преборя с всевъзможни средства - досега относително безуспешно или с твърде краткотраен ефект. Не мисля, че контролира омазняването, както твърди опаковката, но степента на почистване и видимите резултати му отреждат дългосрочно място сред продуктите в банята ми.
Цена: 9 лв.


3. Билков лосион Лайка
Още един български продукт, произведен от Българска роза, който си купих наскоро. Предназначен е за мазна и проблемна кожа, но тъй като моята е по-скоро смесена, го взех за почистване и намаляване на омазняването в Т-зоната. Тъй като съдържа алкохол, избягвам да минавам с тампона по бузите или околоочния контур. Не мога да преценя дали е заради него или поради смяната на сезоните и застудяването, но напоследък "лъсвам" по-бавно от обичайното. Има още много в опаковката, дотогава се надявам да стане ясно дали лосионът е причината.
Цена: 4 лв.


4. Почистващо мляко за смесена кожа Garnier Essentials
Когато си купих млякото, целта беше да свалям целия грим от лицето си с него. След известно време обаче се оказа, че по този начин хабя твърде много продукт плюс тампони и вместо това започнах да свалям само очния грим с мляко, а всичко останало - с вода и измиващ гел. Впоследствие спрях да го ползвам и за очен грим, като в момента ми служи единствено за напояване на клечки за уши, с които правя корекции по грима си - най-вече на размазана по клепачите спирала - с което се справя отлично, а с тази скорост на употреба ще ми стигне поне за още година.
Цена: 7-8 лв.


5. Влажни тампони за почистване на грим Uni Eye Disc
Открих тези тампони преди около две години и оттогава не оставам без тях. Предлагат се в два варианта - за обикновен и водоустойчив грим, като вторите не съм пробвала. В началото ми щипеха на очите и си раздразних малко клепачите от търкане, докато се науча как да ги използвам, но в някакъв момент узрях за идеята да ги притисна леко върху клепача за около минута и с внимателни движения да отстраня грима. Освен когато съм сложила много силен вечерен грим, един тампон ми е напълно достатъчен и за двете очи, а в опаковката са 80 броя. Икономични и ефективни - определено ще продължа да ги използвам и занапред.
Цена: 4-5 лв.

На практика, ако не броим маските, за които твърде рядко се сещам, това е всичко, което използвам, за да поддържам кожата на лицето си чиста и свежа. Надявам се и вие да сте намерили нещо интересно и полезно за себе си в този списък.

Коментари