Nivea Soothe & Protect; Biofresh Lip Balm Yoghurt


Здравейте,

В последно време - къде покрай форуми, къде от блогове, къде подканяна от човека до мен ;) - доста се запалих по всякакви средства за разкрасяване. Както можеше да се очаква, веднъж създаден, интересът ми вече се разраства главоломно и постоянно хваща посоки, в които преди не съм си и представяла, че може да отиде..

Така се появи идеята и аз да започна да споделям опита си - бил той сполучлив или не толкова - с козметиката, която използвам. Надявам се поне на някого да съм полезна с впечатленията си.


За първата си статия избрах нещо, без което от години не излизам, а ако го забравя, веднага тичам да си купя ново - балсамът за устни. Изпробвала съм какви ли не през това време, затова ще се спра на двата, които използвам в момента.




Nivea Soothe & Protect си купих за първи път доста отдавна и вероятно вече съм използвала десетки - абсолютно незаменим ми е и устните ми са като пристрастени към него. Неколкократно съм опитвала да го заменя с друг или изобщо да спра да използвам какъвто и да е балсам, но разглезените ми вече устни започват да се цепят и белят в рамките на седмица. Балсамът придава мекота и нежност, има много фин и приятен аромат, оставя лек и много естенствен блясък на устните и е със слънцезащитен фактор - общо взето всичко, което бих искала от един балсам. За съжаление трудно се намира напоследък поради по-високата си цена и съответно по-слабия интерес към него..



Последният балсам, с който се опитах да заместя Nivea S&P, и който се оказа доста сполучлив (пък и два пъти по-евтин) е Yoghurt of Bulgaria на Biofresh - марката е българска, което също ми е страст напоследък, и балсамчето не отстъпва по качества на останалите им продукти. Усеща се приятно на устните, сравнително траен е и овлажнява добре. Има доста осезаем розов аромат, което за мен не е плюс, а и ми се струва, че с него устните ми се обезцветяват леко, сякаш не е напълно прозрачен. Наред със странната и донякъде смешна опаковка, това са причините да го използвам само вкъщи.

А кои са вашите любими балсами?

Коментари

  1. Аз също много харесвам балсамчетата на Nivea- имам едно с аромат на ягода което обожавам :Р
    Иначе мога да ти препоръчам и вазелинче за устни- много добре действа и ако натрошиш малко сенки (розови например), вазелинът става като цветен балсам :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за препоръката, това с оцветяването звучи интересно :) Вазелин досега не съм си купувала единствено заради неудобната опаковка - предпочитам стикове или тубички, за да не се налага да пипам с пръсти, но напоследък все повече ме тегли да изпробвам маслата на Корес, пък ако трябва ще си купя специална и четчица за целта :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!