E.L.F. Luscious Liquid Lipstick

E.L.F. Luscious Liquid Lipstick
Bark, Nude Pink, Maple Sugar

В днешната публикация ще ви покажа течното червило от обикновената серия на E.L.F.Luscious Liquid Lipstick. Не съм сигурна защо му казват червило, по-скоро си е стандартен гланц за устни. 

Купих си такова в цвят Maple Sugar преди 2-3 месеца и толкова много ми хареса, че в последната си поръчка включих още две. 


Maple Sugar, Nude Pink, Bark
На цена от 1,50 паунда (около 3,50 лв.) получавате 1,5 грама продукт в симпатична прозрачна опаковка със завъртащ механизъм, който подава гланца към гъбичка-апликатор. Много е удобен за нанасяне, има приятен ментов аромат и е доста траен - на моите устни спокойно си изкарва 2-3 часа. Малко е лепкав, но не е неприятно. Има равномерен блясък без частички, което лично мен много ме радва като ефект, а цветовете придават съвсем лек нюанс на устните в желаната посока. Покривността му е съвсем слаба, но пък и моите устни са доста пигментирани и малко гланцове са в състояние да ги оцветят видимо.


За съжаление най-евтината серия на E.L.F. често може да ви изненада неприятно с нискокачествените си опаковки - с Maple Sugar нямам никакви проблеми, но Nude Pink изпомпва само през една от дупчиците в апликатора. Това води няколко проблема със себе си - разпределя се неравномерно по гъбичката и съответно по устните, а също така често завъртам повече от необходимото, преди да се покаже, а после излиза повече от желаното количество и трябва да махна част от него със салфетка.. Надявам се с Bark да няма такива проблеми, но засега го държа неотворен, тъй като е много близък по цвят до Maple Sugar.

Това е от мен за днес, пожелавам ви хубав слънчев ден! :)

Коментари

  1. Изглеждат много добре! А и цветовете са много нежни - идеални за пролетта.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!