E.L.F. Cream Eyeliner & Catrice Gel Eyeliner Brush

Снимка: Google Images

В последните месеци експериментирам доста с грима за очи, като преди известно време реших да сменя моливите с истинска очна линия. За проба си взех Golden Rose Dipliner, която е с твърд писец, тъй като смятах, че с такъв ще ми е най-лесно да изрисувам линията.. Но съм сгрешила - неумелата ми ръка често трепва и драсва настрани, а за този писец си трябва точно и сигурно движение. Само веднъж докарах съвсем изчистен вид и толкова много ми хареса, че започнах да се оглеждам за по-лесни варианти.

След безкрайните положителни мнения, които изчетох за гелообразните очни линии, най-накрая се навих и аз да си взема такава. Порових се доста за информация и в крайна сметка съкратих избора до E.L.F. и Essence. За първи път четох за тази на E.L.F. в блога на Жени и много се впечатлих от описанието там, а когато месеци по-късно се навих да изпробвам този тип очни линии, везните се наклониха в тази посока.



Подобно на всички продукти от Студио линията, цената й е 3,50 паунда (около 8,20 лв) и идва с мини-четчица, която е доста неудобна. Като за начало си избрах черно, тъй като е универсален цвят - точно каквото е нужно на един начинаещ.


Смятах да поръчам и прегънатата четка на същата марка, но в коментарите на поста ми за четки за грим бях насочена към двойната на Catrice. Докато чаках доставката от Англия се сдобих с въпросната четка и много ми допадна колко мекички са косъмчетата й и колко тънички са на върха. Също така доста удобно ляга в ръката ми, има си закопчаващо се калъфче (което всъщност ползвам за други неща) и протектор за прегънатия връх, който е доста полезен, тъй като позволява да оставям четката изправена при останалите.


Самата очна линия се оказа точно това, което очаквах - гъста, силно пигментирана, трайна.. Изобщо, очарована съм от качеството, което получих. Със скосения край на четката постигам изключително лесно както супер тънка линия за през деня, така и по-драматична и плътна за нощен грим. Така се изненадах като ми се получи още от първия път, че не можех да повярвам как съм могла да отлагам толкова дълго, преди да опитам. Освен това е водоустойчива, дори тоалетно мляко не я помръдва (на снимката по-долу), докато не я избърша хубаво със салфетка или тампон за грим. Сваля се без усилие с мицеларната вода на Bioderma.


Все още не съм изпробвала нанасяне с другия край, може би малко ме е страх, че ще е провал, а през последната седмица никак не ми остава време за експерименти. При първа възможност ще я тествам обаче и ще пиша отново. Единствено ме притеснява, че четката се скубе доста, дори при съвсем внимателно почистване - всеки път излиза поне по едно косъмче и се опасявам, че след някой и друг месец нищо няма да остане от нея.


Впрочем наскоро четох една публикация за очните линии на Essence и също ми се виждат много обещаващи - особено кафявото ми изглежда чудесно за по-неутрален, ежедневен грим, а и лилавото бих носила с удоволствие.

А вие какви продукти за очна линия използвате?

Коментари