Nivea Vitamin Shake & Garnier Repair


Както писах преди време в първата си публикация в блога, устните ми не могат без балсам през нито един сезон от годината. Обикновено гледам да имам един в чантата и един вкъщи, за да не го забравя и да се наложи да си търся нов в движение.

След като любимият ми Nivea Soothe & Protect изчезна напълно от пазара и последния ми стик приключи, отново започнах да му търся заместител сред по-масовите марки, преди всичко с цел да е достъпен навсякъде.




Най-напред изпробвах новия Nivea Vitamin Shake на цена от 3,80, който ме впечатли с приятния блясък, който оставя на устните, но за съжаление едва ли ще повторя покупката по две причини - има сравнително неприятен за мен вкус и, по-важното, не предпазва устните по никакъв начин. За около два дни откакто го взех започнаха да се белят така, сякаш не ги мажа с нищо. В момента го ползвам за допълнителен блясък върху червило и за тази цел не е никак лош. 



Междувременно си взех и Garnier Repair, струваше около 3,60 и мога да кажа, че на този етап си намерих новия любим балсам. Има лек дъх на мед, който не ми е съвсем по вкуса, предпочим да няма аромат и да не усещам вкуса му, но в никакъв случай не е неприятен. По-важното обаче е мигновеният му ефект върху устните ми - в рамките на ден-два изчезнаха напуканите и сухи кожички, загладиха се и добиха обичайната си мекота. Сега съвсем рядко се налага да използвам ексфолиант за допълнително заглаждане, което е чудесно предвид ветровитото време.

Благодаря ви за интереса и до скоро! :)

Коментари