Zoya Blaze

Zoya Blaze

Преди няколко дни си получих поръчаните наскоро първи лакчета на Zoya. Като за начало си избрах три от тазгодишната зимна колекция Ornate - Blaze, Aurora и Storm. Впрочем много ми допада идеята да именуват всичките си лакове с женски имена - оригинално и отличително, а е и изключително лесно да запомниш фаворитите си. В тон с червената вълна, която ме е обзела напоследък, най-напред сложих Blaze - малиново червено с множество холографни частици. Не ми стигат думите да ви опиша какъв разкош е наживо, затова ще оставя снимките да говорят.

Четката е доста тъничка, но много лесно се борави с нея, а лакът покрива идеално на два пласта. Има прекрасен собствен блясък, но все пак сложих и бързосъхнещ топ. Частиците и в трите лака много напомнят тези в OPI DS Extravagance, който наскоро ви показах, а Aurora изглежда като негово идентично копие. Скоро ще направя и сравнение между двата.

Още снимки вижте по-нататък в публикацията..

Zoya Blaze

Zoya Blaze

Zoya Blaze

Zoya Blaze

Zoya Blaze

Zoya Blaze

Zoya Blaze

Zoya Blaze





Коментари

  1. Хм, наистина изглежда като двойник на DS Extravagance. Малко по-малиново може би, но много, много красиво! И да, трябва да се забрани на производителите да кръщават лаковете с номерца! Ссмятам че е наистина много по-лесно да запомниш име, особено ако е вдъхновяващо :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Blaze е малинова, да. А Aurora е лилава, точно като OPI-то. Другата седмица ще тествам и двата един до друг и ще пусна снимки. Сега само се чудя как да не се омажа с всичките тия красоти наведнъж :D

      Изтриване
    2. Аха, разбрах :) Не съм чела внимателно :) Много съм мързелива като става въпрос за лакиране и с твоите снимки обичам да си чеша крастата да гледам нови и различни лакове :)

      Изтриване
    3. Радвам се :) На мен лаковете са ми страст и постоянно ги сменям, гледам си ги, любувам им се.. И като стане време за лакиране изпадам в криза кой по-напред да сложа и да покажа :D

      Изтриване
  2. Красота! От къде ги поръчваш тези Зои. Blaze ме омая. Напоследък съм си паднала по глитърите и то червени точно :д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ето сайта: http://www.beauty1bg.com/
      И аз съм на червено-глитърна вълна, макар и други цветове да слагам понякога (и те все глитърни обаче).. :D

      Изтриване
  3. Охх, Пух, тая Зоя е божествена. Още като я видях в нета и каза, че ще я имам. За Аурората и аз се чудих, но имам на Колор Клъб и се отказах на този етап, но пък съм хвърлила око на Екстраваганса.. Голяма мания са тия лакове пуу..

    ОтговорИзтриване
  4. Разкошен е! Кога ли ще му посегна и аз, а не само да чака ред ...

    ОтговорИзтриване
  5. не е вярно че лаковете Зоя ги няма по нашите магазинчета

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, вярно е, вече ги има в Мория, а вероятно и другаде. По времето, когато е писан поста обаче ги нямаше никъде. Ще коригирам, благодаря :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!