[Фото урок] Грим "Изумрудено изкушение"


В първата си публикация през 2013 избрах да ви покажа обещания през декември фото урок за вечерен грим в зелено. Това е първият ми урок за грим и, предвид собствените ми аматьорски познания и липсата на достатъчно опит, ще съм благодарна за всякакви съвети и насоки за подобряване на този тип публикации - каквито всъщност планирам да пускам често през новата година.

Направих този грим като част от Зеленото предизвикателство за грим в най-красивия форум :) И, колкото и нескромно да звучи, много ми допадна как стои. Както ви споделих и по-рано, никога не съм носила зелено, избягвам го и в дрехите, и в лаковете за нокти, а сега ми се струва, че в бъдеще по-често ще залагам на него. Но стига отклонения, вижте как можете сами да си направите такъв грим..

~*~
Стъпка 1
Нанасяме основа за сенки, за да матираме и изравним цвета на клепача. По желание можем да добавим и кремообразни сенки върху подвижния клепач за засилване на основния цвят.

~*~
Стъпка 2
Поставяме светли сенки с блясък или хайлайтър под веждата и във вътрешния ъгъл на окото, след което нанасяме основния цвят - тъмнозелено - върху подвижния клепач.

~*~
Стъпка 3
Във външния ъгъл поставяме черни сенки, оформяме ъгълчето и разнасяме останалия по четката цвят в сгъвката на клепача, за да придадем дълбочина на грима.

~*~
Стъпка 4
На долния клепач нанасяме от черните сенки във външната половина и изтегляме линията нагоре, като я изравняваме с вече готовия външен ъгъл. Добавяме от зелените сенки във вътрешната част на клепача.

~*~
Стъпка 5
Поставяме черен молив във водната линия и спирала на миглите и гримът ни е напълно завършен.

~*~
Стъпка 6
По желание можем да подчертаем и веждите с матови черни сенки или молив. (Едва на снимките забелязах, че съм излязла от линията на веждата, следващия път ще гледам по-внимателно..)

~*~
А ето и готовият резултат. Надявам се, че урокът ви е бил полезен и до скоро! :)
















Използвани продукти:
Основа за грим E.L.F. Eyelid Primer
Кремообразни сенки Maybelline Color Tattoo в цвят Permanent Taupe
Молив за очи Bourjois Khol & Contour в черно
Спирала AVON SuperDrama




Коментари