MaxFactor Colour Elixir Lipstick 630 Eternal Flame

MaxFactor Colour Elixir in Eternal Flame

Напоследък нито се гримирам особено, нито слагам лак - малко ми е претоварено в работа и в останалото време искам само да помързелувам на спокойствие. Все пак днес реших да ви представя едно от сравнително новите попълнения на тоалетката ми, и първото (но далеч не последното) червило в блога - MaxFactor Colour Elixir в цвят Eternal Flame. Можете да го намерите на щандовете на марката в магазините за козметика, дрогериите и някои вериги супермаркети на цена 13-14 лв.

Първото, което прави впечатление в тази серия, е опаковката - златна, с принтнато лого в същия цвят, но матирано. Изглежда много стилно, затваря се с леко щракване и няма опасност да се отвори в чантата ви. Дъното на гилзата е в цвета на самото червило, тъй че ако имате няколко от серията, няма да ви е трудно да ги различите, без да ги отваряте. Въпреки че върхът на червилото леко се показва над гилзата, досега не ми се е случило да го натисна или размажа с капачката.

На пръв поглед цветът в гилзата е доста фрапиращ - наситено розово със златисти частици и лек намек за неон - но нанесен на устни стои прозрачно, като оцветен гланц. Нюансът е в студената гама, но златото в него го затопля и цялостният ефект е много интересен и приятен за окото. Трябва да отбележа, че моите устни са силно пигментирани и при мен действително оставя само отсянка от цвят с много силен блясък. Не се виждат отделни частици, а вместо това добавят към гланцовия вид на устните. Ако сте с по-бледи устни, възможно е червилото да ги покрие напълно и да наподоби цвета в гилзата.

MaxFactor Colour Elixir in Eternal Flame
(на слънце)

Текстурата е много приятна, нанася се лесно и позволява напластяване за по-наситен цвят, без да се събира в гънките на устните. До момента не съм усетила изсушаване, но не пропускам да сложа балсам за устни преди първото нанасяне сутрин - правя това дори с гланцове, тъй като иначе устните ми се белят доста. Понеже не съм го ползвала постоянно в течение на по-дълъг период (все пак цветът е доста летен и не върви да го нося ежедневно посред зима), за момента не мога да потвърдя обещанията да подобри текстурата на устните и трайно да ги овлажни. Има лек аромат на.. червило - няма как да се сбърка с нещо друго, не дразни и не е траен след нанасяне.

MaxFactor Colour Elixir in Eternal Flame
(на сянка)

Трайността при мен е около два часа, като се има предвид, че постоянно пия вода и други течности - т.е. оставям всяко червило по чашите за доста кратно време. Цветът обаче избледнява постепенно и оставя леко оцветяване на самите устни, така че те не са съвсем голи, дори когато блясъкът се е изтрил. При неколкократно нанасяне в течение на деня това оцветяване се засилва и устните изглеждат като с lip tint. Много ми допада това, че с него не трябва да се притеснявам дали се е изтрило, дали не е станало на петна и т.н., и мога да го освежа за секунда дори без огледало, само с малко балсам за устни. С удоволствие ще си го нося по-често през лятото. 

Забележка: Продуктът ми е предоставен за проба от дистрибутор. Тази публикация не е платена и съдържа искреното ми мнение.






Коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!