Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer


Напоследък публикациите ми за лакове се превърнаха от разнообравяващи в преобладаващи и причините за това са няколко.. Най-напред разбира се е подновяването на лаковата ми колекция, което започна наскоро, но бързо набира скорост. За щастие най-желаните лакове вече са в отделената за целта кутия, а от предстоящите колекции нищо не ми хваща окото, но все още имам какво да ви покажа. Другата причина са колебанията ми относно бялата козметика и частичното ми преориентиране от традиционна към такава с натурални съставки. Неслучайно пуснах и анкета на тази тема (можете да я намерите най-горе в лявата колона).  За опитите ми в тази посока ще ви разкажа, като посъбера още впечатления. Има и трети фактор - имам желание да публикувам повече за декоративна козметика и грим, но нещо не ми се получават снимките и все нямам какво да ви покажа. Все пак имам някои идеи и не възнамерявам да фокусирам блога върху маникюр.

Така или иначе, без повече предисловия, за днес съм ви подготвила кратко (поне такава беше идеята) ревю на коректора, който си купих преди време, и чиито качества внезапно осъзнах миналия уикенд, когато просто го забравих преди едно излизане. Когато го купувах, нямах идея какви варианти се предлагат на пазара, не бях правила и обстойно проучване, както правя сега. Просто влязох в един магазин и помолих за консултация. Тогава търсех продукт, с който да прикривам петънцата по лицето си (имам доста лунички и няколко по-големи петна, които прозират под фон дьо тен), но допускам, че не съм го изразила достатъчно ясно в магазина. Продавачката много ми похвали Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer, избра ми цвят 53 и аз си тръгнах щастлива и доволна от покупката. (Предвид цвета на коректора, до ден днешен нямам идея защо същата тази продавачка настоя, че трябва да взема и почти най-тъмния цвят фон дьо тен. На изкуствена светлина не изглеждаше тъмен, но през деня ми е абсолютно невъзможен за носене - направо си е кафяв. Но както и да е, не е за това днешната публикация.) Вижте по-нататък как се развиха отношенията ни с въпросния коректор..

Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer се продава в мека пластмасова тубичка без апликатор. Количеството е 20 мл, а цената - 12.50 лв. Предлага се в три цвята със звучните имена 51, 52 и 53. №53 е най-тъмният от трите и все пак относително светъл цвят с жълт подтон - за щастие се оказа, че няма нищо розово в него, както е при голяма част от уж бежовите нюанси. Тектурата му е полутечна и е с матов завършек. Има лек и много приятен аромат на плодове. Като минус трябва да отбележа, че тубичката в комбинация с течната текстура предразполага към разхищение на продукт - обикновено изстисквам поне два пъти повече, отколкото ми е необходимо.


Както вече споменах, купих го с цел прикриване на петънца и зачервявания по лицето. За съжаление обаче още с първата проба си пролича, че не е подходящ за тази работа. Покритието му, като при повечето течни продукти, е сравнително слабо - със сигурност по-слабо от това на фон дьо тен, поради което опитите да скрия прозиращите петънца си остана неуспешен. Едиственото, което постигах в опит действително да ги прикрия, беше видимо изсветляване на мястото при наслояване, сравнено с цвета на фон дьо тена. Поради тази причина няколко месеца си остана относително рядко използван, обикновено за прикриване на някое зачервяване по врата.

В някакъв момент, преди близо година, забелязах, че кожата под очите ми вече не изглежда толкова свежа и е леко изсушена, поради което започнах да избягвам да слагам фон дьо тен в околоочния контур - матиращите продукти, каквито ползвам за лицето, изсушават кожата и затова не са подходящи за тази зона. Тогава се и сетих за коректора, текстурата му ми се стори подходяща за целта. Цветът на №53 е един-два тона по-светъл от естествения ми тен, което също беше приятно стечение на обстоятелствата.


Още от първото нанасяне под очите бях абсолютно очарована от продукта. Количество колкото зрънце леща е достатъчно за двете очи. Разнася се лесно с потупващи движения, без да се опъва кожата. Не се събира в гънките, не изсушава кожата, не подчертава фините линии, не се забелязва като продукт.. Като цяло не прави нито едно от нещата, които един околоочен коректор не трябва да прави. Същевременно заличава сенките под очите, леко изсветлява зоната и освежава погледа. Оттогава го ползвам ежедневно, независимо дали слагам друг грим на лицето (не нося фон дьо тен в ежедневието, понякога слагам пудра). Случвало ми се е неведнъж, след парти с колеги до малките часове, на следващия ден всички да ме питат как е възможно да съм толкова свежа - този коректор буквално добавя няколко часа пълноценен сън към вида на лицето ми.


Дотолкова съм свикнала да съм винаги с него, че някак си вече си живеех с идеята, че погледът ми си е достаъчно добре и без коректор, а той е по-скоро за финален щрих на грима. Преди няколко дни обаче, при едно скоростно излизане в последния момент, не остана време и за него - или по-скоро просто го забравих. Бях си с ежедневен грим на очите (може би една идея по-силен от средностатистическото разбиране за такъв) и смятах, че всичко е наред, докато не се видях в огледалото в един магазин за козметика. На осветлението там зоната под очите ми изглеждаше направо синя, а видът на лицето ми - с няколко поредни безсънни нощи отгоре! На нормална светлина разбира се не беше чак толкова зле, но гледката в магазина ми подейства доста деморализиращо. Факт е, че злоупотребявам със седенето пред монитора - обикновено минимум 10-12 часа дневно (а понякога и доста повече, от които едва 8 в офиса) - и това неминуемо отказва влияние. Въпрос на добра воля е да променя този нездравословен навик, но междувременно този коректор се превръща в неразделна - и вече високо ценена - част от ежедневната ми разкрасителна рутина.


Какво харесвам в него?
- Нанася се лесно
- Освежава очите и лицето
- Не се събира във фините линии
- Издържа цял работен ден без влошаване на вида

Какво не харесвам?
- Неикономичната опаковка

Бих ли го купила отново?
- Категорично да

За финал добавям един видео урок на Goss, в който ще намерите бърз и ефектен трик за справяне с торбички под очите:


Надявам се, че тази публикация ви е била от полза. Ако знаете някакви не-гримьорски трикчета за съживяване на уморени очи, ще съм ви благодарна да ги споделите в коментарите.



Коментари

  1. Трябва да намеря това чудо! Но истината е, че поне на снимките, които си постнала, а си доколкото си спомням единствената ни среща наживо, ти нямаш проблем с кръгове или торбички под очите. При мен все едно са ме посинили..дори здравословното хранене, което се опитвам да следвам не помага... Каквито и коректори да съм ползвала, досега нито един не е покривал тъмните ми кръгове... Много полезна публикация <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами като се виждахме пак бях с него ;)
      Торбички имам изключително рядко, много внимавам какво ям и пия вечер. Но от вътрешния ъгъл надолу имам синьо-лилави сенки, които ме правят да изглеждам все едно не съм спала. На снимката даже изглеждат розови от светлината, ясно се забелязват наживо и драстично развалят ефекта от грима..
      Освен това към външния ъгъл на сниманото око имам и една синьо-зелена веничка, която на нормална светлина си се вижда - с коректора няма и следа от нея.
      За по-тъмни кръгове едва ли ще е панацея, но в крайна сметка и малко помощ е помощ. Пробвай, дано ти хареса :)

      Изтриване
  2. Все повече и повече се навивам да го изпробвам ..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако решиш да пробваш, надявам се да споделиш мнение :)

      Изтриване
  3. Все едно прочетох моята история с този коректор :)
    И още едно съвпадение - безкрайното стоене пред компютър (при мен около 9 часа в офис, и още няколко у дома като напоследък се опитвам да огранича часовете вкъщи до 1 :D)

    ОтговорИзтриване
  4. Аз вече ползвам втора опаковка. Не смея да пробвам друг коректор за под очите, защото този много си ми харесва :) Наистина от опаковката има какво да се желае, а когато съм събрала повечко нощи с малко сън (веднага ми потъмняват сенките под очите и съответно се пооправят като се наспя хубаво) слагам под него малко розово от една палитра коректори на Essence, за да туширам синьото.
    За петънцата и зачервяванията горещо препоръчвам Collection Lasting perfection, който всички английски блогърки хвалят. Много е плътен и траен, за под очите ми е сух, но за несъвършенства е страхотен :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за препоръката - обезателно ще го потърся :)

      Изтриване
  5. Пухче, много хубава публикация! Чувствам се като аутсайдер, защото на всички се харесва този коректор, а на мен ми е сухо и опънато от него... Живота е шарен, няма как :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, и по-добре - нямаше да ми харесва толкова, ако бяхме еднакви и харесвахме едно и също ;)

      Изтриване
  6. Мислех, че само аз имам проблем със скрития розов подтон в много фон-дьо-тен-и!

    ОтговорИзтриване
  7. А, забравих най-важното :д
    Може да пробвам този коректор за под очите специално, защото моят на Артдеко не е подходящ за тази зона май... Като цяло не съм очарована от Буржоа, но ще му дам шанс.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се да ти хареса :) При мен намирането на правилен цвят ФДТ е мисия невъзможна.. 90% от пробваните са ми розови, до толкова ми жълтее кожата :( Но на изкуствена светлина не личи толкова, което си е успокоение.

      Изтриване
  8. И аз го имам този коректор, но не съм особено доволна от него. Моят е номер 52. Като цвят е ОК, но страшно ми изсушава кожата в околоочния и ми подчертава фините бръчици, затова и го спрях. Последно си взех на maybelline Fit me и съм страшно доволна, поне засега де :)

    ОтговорИзтриване
  9. Задължително ще го пробвам! В момента използвам Maybelline Instant Anti-Age и съм доволна, но обичам да пробвам нови продукти :)

    ОтговорИзтриване
  10. Обичам да чета различни мнения в блоговете. И аз го имам, но някак не успяхме да се спогодим, доста ми изсушава и подчертава фините линии. Но все пак се радвам, че на някой му е допаднал.
    Girl's temptations | Bourjois Healthy Mux Conceiler (Review + Swatches)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!