Четки за грим от E.L.F. част 2 - Очи



Преди време писах за първите четки на E.L.F., които си купих - а именно част от колекцията за лице. Днес ще ви покажа и наскоро придобитите попълнения - четките за очи, отново от Studio серията на марката. Ползвам тези за лице от декември 2011 и, макар и да не ги употребявам ежедневно, мога само да хваля качествата им. Любима ми е плоската четка за пудра, към която посягам най-често - невероятна е както за пудри, така и за течни продукти.

Както и при първите поръчани четки, с тези отново съм очарована от мекия косъм, от който са направени. Толкова са приятни на допир, че понякога, докато си седя на компютъра, просто посягам към някоя от тях и я прекарвам през лицето си <3 Цената им наскоро беше повишена на 3,75 паунда (малко над 9 лв), макар да не съм сигурна доколко това е оправдано и вече се ограничавам до поръчки само при много изгодни оферти. Например в случая се възползвах от 50% намаление на Studio серията, като си разделих доставката с още няколко момичета.


И трите четки за очи са с дълги и удобни дръжки, матови и с релефен надпис в бяло, указващ предназначението им - като цяло изглеждат доста професионално. Косъмът е мек и нежен, няма никакво боцкане. При почистване и пране не се скубят и не пускат боя. На този етап съм изключително доволна от всяка една от поръчаните четки и имам още няколко в wishlist-а, които възнамерявам да поръчам с някоя следваща промоция.


1. Small Smudge Brush

Предназначението на тази четка с къс и жилав косъм е за размазване на моливи и очни линии. С очна линия до момента не съм опитвала, но често разнасям с нея молив под долните мигли - поставям молива по-плътно във външната третина и с четката изтеглям и изтънявам линията навътре до средата на клепача. Също така е много удобна за малки детайли като сенки в най-вътрешния ъгъл на горния клепач, където големите четки не стигат, или пък коректор върху някоя досадна луничка. А напоследък ми хареса и за едни прахообразни минерални сенки за долния клепач - само с нея не се разлитат във всички посоки. Въобще, мултифункционална придобивка.

2. Eyeshadow "C" Brush

Използвам за нанасяне на основен цвят върху целия клепач, както и за хайлайт под веждата и във вътрешния ъгъл на окото. Изключително удобна ми е за целта, поема точно нужното количество цвят и не разпрашава сенките. В началото ме изненада с размера си, видя ми се огромна, но се оказа с отлични размери. Обмислям покупка на още една-две бройки, за да си имам за всеки цвят по време на едно гримиране. Дребно неудобство е, че сравнително бързо й се отлепи дръжката от металната част, но този проблем беше решен мигновено със секундно лепило.

3. Contour Brush

С тази четка нанасям цвят във външния ъгъл на окото и в сгъвката на клепача. Върши ми работа както за опушен грим, така и за малко по-прецизно оформяне. Не толкова прецизно като с четка-молив например, но достатъчно добро за създаване на разнообразни гримове. Освен това, малко по-тъмен от основния цвят, нанесен с тази четка в сгъвката на клепача, придава чудесна дълбочина на грима. Варианти за ползване на тази и предишната четка вече съм ви показвала във фото уроците за грим (тук и тук) - лесно ще ги разпознаете в стъпки 2 и 3.


В заключение, ако сте в търсене на нискобюджетни четки за ежедневна употреба и случите на хубав код за отстъпка, препоръчвам ви с две ръце четките от тази серия. В асортимента липсват такива като четка-молив или блендираща (такава има в бамбуковата серия, но тя е почти двойно по-скъпа), които бих купила с удоволствие, но се надявам за в бъдеще да попълнят този пропуск.

Надявам се, че тази информация ви е била полезна и до скоро :)



Коментари

  1. Някак съм пропуснала тази публикация, а е много информативна! засега нямам продукти на Elf, но пък си набелязвам постепенно :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна публикация. Честно казано, надявам се повече момичета да я видят, защото определено някои дами прекаляват с грима, а могат да са толкова стилни.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!