Seventeen 504

Seventeen 504

Отново започвам с кратко лирическо отклонение - напоследък имам известно разместване на приоритетите и в личен, и в служебен план и блогът за известно време е в по-задните редици. Надявам се обаче скоро отново да се върна в ритъма на януарските публикации. Имам няколко идеи за сборни публикации, освен тези с ревюта и маникюри, както и очаквам нови цветове сенки за очи и лакове за нокти, които нямам търпение да ви покажа. Но всяко нещо - с времето си :)

С повече от месец забавяне, днес ви представям новогодишния си избор за лак - Seventeen 504. Това е първият ми лак на марката, поради незнайна причина шишетата им никога не са ме впечатлявали, но този цвят нямаше как да подмина - тъмнокафява, почти черна база с огромно количество бронзови частици. Единствената забележка, която мога да направя е, че съхне бързо при нанасяне и практически няма време за корекции. Топ лакът отново е Poshe.

Още снимки вижте по-нататък в публикацията..

Seventeen 504


Seventeen 504

Seventeen 504

Seventeen 504

Seventeen 504

Seventeen 504


Коментари

  1. Лака е супер,харесва ми.Страхотно изглежда на твоите нокти.А би ли ми казала от къде си купуваш топ лака POSHE?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Poshe поръчвам от eBay, в България не се внася.

      Изтриване
    2. И аз благодаря за информацията:)

      Изтриване
  2. Страхотен блог си имаш:)Искаш ли да следим взаимно блоговете си(ако,разбира се,на теб ти допадне моя):)
    Също искам да те поканя да участваш в доста вълнуващия ми GIVEAWAY на този линк:
    http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/2013/02/my-secret-giveawayshhh.html
    Побързай,крайният срок е до 3.03.2013:)
    Благодаря ти
    Веси

    ОтговорИзтриване
  3. Уникален цвят! Толкова е красив! <33

    Андреа
    http://www.rosychicc.com/

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей, добавих те в един таг - http://beautysuitcases.blogspot.com/ - ще се радвам да видя отговорите ти :)

    ОтговорИзтриване
  5. Имаш и от мен :) - http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.com/2013/06/tag-liebster-blog-award.html

    ОтговорИзтриване
  6. Wow! Страхотен лак!
    Аз също те номинирах за Liebster Blog Award. Ще се радвам да се включиш. Повече подробности можеш да видиш тук: http://myhappypond.com/2013/06/liebster-blog-award/

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря на всички за номинациите! Ще разгледам таговете и ще се включа при първа възможност :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!