OPI I Love Yokohama

OPI I Love Yokohama

Един от последните лакове, които носих през декември, и последният взет назаем от майка ми, беше I Love Yokohama на OPI. Имах съмнения, че няма да се харесаме, тъй като трудно се възприемам с толкова светли цветове, но все пак реших да го сложа и поне да ви го покажа. Цветът е прасковен, много нежен и прозрачен, със сребристи частици.

На снимките е на два пласта и се вижда, че прозира, но не обичам да слагам по повече и го оставих така. Нанасянето не е от най-лесните, защото четката оставя черти, а при сваляне се подгответе да се полепите целите в глитър. В интерес на истината, всички тези недостатъци ги преглъщам без да ми мигне окото, ако цветът ми хареса, но както вече споменах, този просто не е в моята гама. Ако обаче си падате по нюд със закачка, обезателно опитайте. :)

Още снимки вижте по-нататък в публикацията..

OPI I Love Yokohama

OPI I Love Yokohama
OPI I Love Yokohama

OPI I Love Yokohama


Коментари

  1. А каква е цената на лака? Иначе,наистина е много нежен :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм съвсем сигурна, но по спомен бяха 20 лв. в магазините.

      Изтриване
  2. Това е може би първият OPI цвят, който си купих! Ноктите ми са с малки плочки и се спогаждат добре с разни нюдове, но напълно разбирам и дами като теб с красиви издъжени нокти, които направо си плачат за нещо силно и женствено. Наистина струват 20 лева лаковете навсякъде, където съм ги виждала.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!