2013 - Големите очаквания


За днес съм ви подготвила нов блогърски въпросник, в който бях тагната от очарователната Resident Konté. Въпросникът е свързан с началото на новата година и за мен би било интересен експеримент да се върна към него следващия януари, да го попълня наново и да сравня отговорите си.

А ето и въпросите, на които ще отговоря по-нататък в публикацията:
1. От кой лош бюти навик искаш да се отървеш?
2. Коя бюти тайна искаш да добавиш тази година?
3. Кой продукт ти е миналогодишният фаворит?
4. Каква ти е целта за годината по отношение на красота/тяло?
5. Моята препоръка за тази година?

1. От кой лош бюти навик искаш да се отървеш?
В последните дни на отминалата година се отървах от може би най-лошия си навик - да не полагам никакви грижи за косата си, да не я пазя от скубане и накъсване, и да не ходя на фризьор по-често от два пъти годишно. Как? Ами отрязах я съвсем късо и я оформих в прическа, която изисква ежедневно внимание. Видимо неподдържаната коса разваля дори най-хубавия грим, а вече няма как да сложа един ластик и да се изнижа навън. Засега съм доволна, но да видим как ще се развият нещата в дългосрочен план.
Следващият навик, който трябва - отново - да изкоренявам, е да си пипам лицето и да се подпирам постоянно с ръка на бузата си. Целта е да намаля замърсяването на кожата си и съответно раздразненията, с които тя реагира. Казвам отново, тъй като преди около година имах същия проблем, който се реши от само себе си, когато експериментирах с ББ кремове - имам ли грим по лицето си, просто избягвам да го пипам. От лятото обаче отново спрях да слагам каквото и да е и сега постоянно се усещам, че ръката ми е я на бузата, я на брадичката, а понякога дори по устните. Може би решението отново е да започна да нося грим - фон дьо тен примерно - дори при перспективата за необходими корекции през дългия работен ден.

2. Коя бюти тайна искаш да добавиш тази година?
Съвсем отскоро силно ме привлича идеята за хайлайтване и контуриране на лицето. Все още не съм експериментирала в тази посока, засега се ориентирам в морето от продукти на пазара и търся подходящите, с които да започна. Бих искала да намеря хайлайтър, който да няма едри блестящи частици - най-добре изобщо да няма частици, а да е с перлен завършек. А продуктът за контуриране сякаш най-добре да е матов. Честно казано нямам конкретна идея каква визия бих искала да постигна по този начин - може би малко по-изразителни скули, но без да изгубя от бузите си (нямам си много). Така или иначе, щом веднъж се спра на продукти и започна експериментите, вероятно ще открия още много бонуси в този тип грим. Засега обаче е хубаво да видя малко видео-уроци, за да не са първите ми опити отказващо разочароващи.

3. Кой продукт ти е миналогодишният фаворит?
Тук ще си позволя малка измама и ще споделя два продукта, тъй като и двата бих нарекла "откритие на годината". Първият е мицеларната вода Bioderma Sensibio H2O, с помощта на която почистването на лицето и очите ми се превърна в песен. Напоследък кожата ми се поизсуши и все по-често замествам миенето вечер с един-два тампона, напоени с този разтвор, а с каква лекота сваля грима от очите.. Просто приказка!
Другият продукт е палитрата със 120 цвята, която ми позволи да експериментирам с цветовете във всякакви комбинации. Изключително пигментирана и в прекрасно искрящи нюанси, тази палитра ми е напълно достатъчна, за да си направя и дневния, и вечерния грим, както и този за специален случай.

4. Каква ти е целта за годината по отношение на красота/тяло?
Тялото в момента е малко на заден план, мажа го редовно с body butter и гледам да се храня правилно и разнообразно. Това, което бих искала да открия, е правилната козметика за кожата на лицето си. В последните месеци тя много се промени и се наложи да преосмисля изцяло рутинната грижа, която полагам за нея - доскоро комбинирана, в момента се пресушава силно дори в Т-зоната. Тенът е неравномерен, изглежда повяхнала и без свежест, а фините линии покрай очите вече са налице. Отскоро започнах да я мажа само с чисти базови масла вместо нощен крем, не я мия по два пъти дневно като досега, а по-често почиствам с мицеларна и розова вода и сякаш има положителен ефект. Постепенно подменям и остатъка от бялата си козметика, маските и т.н., така че да паснат на новите ми нужди, чета етикети и избягвам определени съставки. Надявам се на по-малко неуспешни проби и вече няма да се отдавам на безкрайни експерименти с бялата козметика, за да си възвърна свежестта, доколкото е възможно, и да запазя максимално дълго младежкия вид на лицето си. 

5. Моята препоръка за тази година?
По тази точка също ще споделя няколко неща, които всяка от нас дължи на себе си:
- Почиствайте и подхранвайте лицето си редовно - сутрин за красота, вечер за здраве. Никога и за нищо на света не си лягайте с грим.
- Оглеждайте се по-често в огледалото и се усмихвайте на отражението си. Харесвайте се и ще ви харесват и другите.
- От време на време внасяйте нещо свежо във външния си вид. Нова прическа, ярко червило или интересен аксесоар са малки жестове с голям ефект върху самочувствието.

Това бяха моите отговори, надявам се, че ви е било интересно. На мен със сигурност ми беше забавно, докато отговарях. :) Тагвам следващите момичета и ще чакам с нетърпение публикациите им:


Прочетете и отговорите на останалите блогърки, които се включиха в тага досега:

Коментари

  1. Много благодаря за тагването, с радост ще отговоря и аз на тези въпроси :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз имам същия навик да си пипам лицето и го правя въпреки, че съм с фдт :( Не знам и аз как да отвикна от него :(

    С кои базови масла се мажеш? Стана ми любопитно ;)

    За хайлайтер, пробвай от тази 120 цвята палитра, няма ли някой блед перлен цвят с бял, бежов или шампанско оттенък? Аз ползвам едни сенки за очи на МАС не по предназначение, а само за хайлайтер като ги нанасям много леко и стои много приятно (като сенки за очи не струват ;), но слава богу като хайлайтер се оказаха попадение )

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще пробвам с палитрата, един от цветовете често го ползвам за под веждата. Честно казано още не съм й тествала и половината нюанси, те нямат измазване :D Но тя е доста бляскава, а ми се иска нещо перлено за скулите.

      Масла на този етап си взех две - жожоба за околоочния контур и конопено за лицето. Това с жожоба ще го смеся и с розова вода, да пробвам популярния демакиант. Конопеното засега се приема чудесно от кожата ми, буквално го изпива, а сутрин е свежа, мекичка и неомазнена. Едва от две седмици го ползвам обаче, тепърва ще чакам траен ефект.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!