[Грим] Бронзова богиня

Снимка: Google Images

Дойде време за поредното предизвикателство за грим. Този път темата, от която трябваше да черпим вдъхновение, беше "Бронзова богиня". Ако трябва да съм честна, изборът не ме вдъхнови особено, но пък от друга страна разполагах с всичко необходимо и отново реших да участвам на олимпийския принцип - а и за да не губя инерция.

В крайна сметка започнах без никаква идея какво точно искам да постигна и оставих нещата да се случат сами. Снимките отново не са особено качествени, но пък и какви да са, предвид че са правени по залез.. Следващия път ще се опитам да се организирам по-рано и да хвана дневната светлина. Но стига толкова приказки, ето какво се получи: :)





Използвани продукти
База за сенки E.L.F. Eyelid Primer (Sheer)
Бронзов молив за очи E.L.F. Shimmer Eyeliner Pencil (Boldly Bronzed)
Бял молив за очи Essence Kajal Pencil (04 White)
Черен молив за очи Bourjois Khol&Contour Eyeliner Pencil (01 Noir Expert)
Черна очна линия с писец Golden Rose Dipliner
Сенки за очи в беж, бронз и черно 88 Colour Warm Eyeshadow Palette
Спирала Max Factor False Lash Effect Fusion
Изкуствени мигли E.L.F. Dramatic Lash Kit

Надявам се гримът да ви е харесал и ще съм благодарна за всякакви коментари и идеи за подобрение. :) В случай, че сте пропуснали предишните ми подобни публикации, ето ги и тях: Арабска принцеса и Любим герой.

Горещо препоръчвам да разгледате и божествените превъплъщения на останалите участнички в предизвикателството Бронзова богиня.

Слънчева седмица от мен и до скоро! :)

Коментари

  1. Много красиво, асоциирам с арабска принцеса. Нямам идея за подобрение, а само алтернативна идея. За да изпъкне бронзовото още повече можеш да комбинираш с тюркоазено (молив като очна линия).Не съм запозната с регламента, не знам дали иам забранени цветове.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Кики :) Регламентът дава пълна свобода за интерпретации на избраната тема, дефинира само времето за изпълнение. Някои от останалите момичета са се възползвали от такава комбинация и им се е получило доста интересно. За съжаление нямам такъв цвят в момента, но чакам да ми пристигне една разноцветна палитра и обезателно ще пробвам :)

      Изтриване
  2. Из между фаворитите ми си. Справила си се блестящо направо! Много красиво си почертала формата на очите си.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Али :) Аз също съм доволна как се получи и се радвам, че се приема добре.
      Твоята интерпретация също ми хареса, много нежен грим.. А цветът на косата ти е зашеметяващ ^^

      Изтриване
  3. Моят фаворит :) Страхотни цветове, страхотно изпълнение, Пух :) Имаш много хубави очи :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Поли :) И твоята богиня е прекрасна, с цялостно излъчване - ще очаквам с нетърпение и следващите ти превъплъщения :))

      Изтриване
  4. Също така и мой фаворит! Поздравления, Пухче! <3

    ОтговорИзтриване
  5. Много хубаво ти се е получило! И с веждите, и с тази страхотна очна линия (двойна никога не мога да си направя като хората :(

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Ели :) За първи път си попълвам веждите и направо се изумих от ефекта! Определено няма да пропускам вече тази стъпка :D А очната линия далеч не се получи от раз - удължавах, коригирах, минах с бронзов молив между двете линии, докато се изчисти съвсем.. Играчка си е, но наистина стана ефектно ^^

      Изтриване
  6. Поздравление! Прекрасен грим!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!