AVON Glimmerstick Diamonds


Преди време ви разказах за новата ми, но постепенно набиращата скорост страст към моливите за очи, започнала с Shimmer Eyeliner Pencils на E.L.F.

Днес ще ви покажа следващата серия бляскави красоти, на която попаднах преди около половин година - AVON Glimmerstick Diamonds.

Моливите от серията са автоматични, както всички останали Glimmersticks на марката - освен бляскавите има и матови, серия за устни, а наскоро пуснаха и металическа серия за очи, от която вече си поръчах първите два и ще ви ги покажа в някоя следваща публикация.


Няма да ви занимавам с подробности как ги открих и в каква последователност си ги купувах - вярвам това не ви интересува. Но ето с няколко думи как намирам качествата им и какви предимства и недостатъци откривам у тях.


Smokey Diamond, Black Ice, Twilight Sparkle
Предимства
- добро разнообразие от нюанси, общо шест в тази серия (плюс златно и сребърно, които се появяват рядко);
- красиви, наситени цветове с множество бляскави частици, без обаче да изглеждат прекалено "захаросани" на окото;
- отлична издръжливост с база за грим - изкарват по 10-тина часа с незначителни поражения, дори в най-голямата жега;
- често се появяват на промоция в каталозите, аз лично чакам да паднат под 4 лв. (при редовна цена 7.50).

Smokey Diamond

Недостатъци
- сравнително твърди са и за постигане на равномерна, непрекъсната линия се налагат няколко повторения (става по-лесно, ако ги затоплите леко на гърба на ръката си);
- при много високи температури писецът омеква и лесно се размазва и чупи при натиск;
- частиците са трудни за отстраняване, полепват по клепачите и по пръстите и често намирам остатъци от тях на сутринта, въпреки щателното вечерно почистване;
- на мазни клепачи, като моите например, линията много бързо се размазва и напластява в гънките, ако не се използва някаква база за грим (но това при мен е неизбежно с всички моливи и очни линии).

Twilight Sparkle

Въпреки че недостатъците изглеждат значителни, за мен лично са напълно преодолими и определено позитивите натежават. Нося моливите практически всеки втори ден - и преди съм споменавала, че ежедневният ми грим се състои от базата за грим на Артдеко, спирала и очна линия или молив. Изпробвала съм ги и за драматичен вечерен грим, нанесени на целия клепач, със съвсем малко сенки за фиксиране и също се получава прекрасно.

Twilight Sparkle на 10 часа

От предлагания асортимент ме изкушават още два цвята - Sugar Plum (нещо средно между червено, розово и лилаво) и Brown Sugar (тъмно кафяво). Единствено Emerald Glow (тъмно зелено) не ме влече особено, но това е понеже по принцип не обичам цвета. Моето мнение е, че моливите от серията си заслужават инвестицията. Ако и вие като мен си падате по блясъчета, дайте им шанс и преценете за себе си дали "ефектът" компенсира "дефектите" :) 

П.С. Извинявам се за уморения вид на очите си, едва сега от снимките ми прави впечатление, че имам нужда от по-силно кремче, а може би и от коректор..

Коментари

  1. Хвърлила съм им оченце на тези моливи. Последно време и аз се запалих много и колекцията ми от към моливи е доста скромна. Мисля малко по малко това да се промени. :D

    ОтговорИзтриване
  2. Взех си лилавия,Sugar Plum се води.Ами страхотен е,много лесно се нанася,издръжлив е доста / с база /.Аз като си го махах вечерта не ми останаха блестящи частички.Само да вметна,че в каталога,който в момента е валиден,цената им е 3,90 лв.:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На него много му се чудя, имам чувството, че ще прави очите ми уморени.. Ще е чудесно, ако пуснеш снимки :) Аз сега смятам да поръчам и зеления, понеже си нямам никакъв подобен цвят.

      Изтриване
    2. Добре,обещавам,че като направя ревю,ще пусна снимки:)И аз се чудех на зеления/и продължавам да му се чудя,де/,но ще видя....Иначе изобщо не прави уморени очи,поне при мен е така.Аз съм с пъстри очи,ако има някакво значение...Но все пак всеки човек е различен.

      Изтриване
    3. Sugar Plum го имам доста отдавна,моите очи са зелени и стои страхотно:)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!