Perfect 18S

Perfect 18S

Наскоро попаднах на това лакче в блога на Ради и толкова много ми хареса на нейните нокти, че още същата вечер изтичах в кварталната козметика. За късмет го имаха и успях веднага да го добавя към скоростно растящата си колекция, а още на следващата сутрин го сложих и на ноктите си, за което обрах доста комплименти през деня :)

Нанася се лесно, на къси нокти са достатъчни два пласта, за да покрие хубаво. Заради множеството частици се отстранява най-добре, ако притиснете и задържите тампонче с лакочистител в продължение на десетина секунди, за да разтвори всички пластове. Още снимки можете да видите нататък в публикацията :)






Надявам се да ви е харесал поне толкова, колкото и на мен. Слънчев уикенд! :)

Коментари

  1. Много ми хареса! Кой номер е?
    Аз имам един такъв, но жълт - страхотен е!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Жълтият и аз го имам, много е хубав :) А номерчето е в заглавието ;)

      Изтриване
  2. Aaaaa, страхотен! Скоро и аз ще пробвам моя :))

    ОтговорИзтриване
  3. Ауу, супер е този цвят :) Как е със съхненето, че попринцип при мен е цяяла вечност :)
    Girl's temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честно казано нямам спомен, отдавна не съм го слагала, а и със сигурност е с бързосъхнещ топ - откакто открих Poshe в началото на миналата година, чакам единствено пясъчните лакове да изсъхнат сами.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!