Perfect 136

Perfect 136

Преди няколко седмици, повлечена от всеобщата мания за коралови лакове, най-накрая си взех и аз един от кварталното магазинче - изборът ми се спря на Perfect 136. Веднага се превърна в любим лак за лятото и оттогава на всеки две от три лакирания слагам него.

При първото нанасяне силно ме смути матовият му завършек, а също и фактът, че при изсъхване придобива една идея по-оранжев оттенък, отколкото би ми харесало. За щастие обаче всичко това се оправя с един слой топ лак (в случая отново любимият ми Poshe).

Като консистенция лакът е доста гъст, покрива идеално на два пласта и също така стои много плътно на ноктите - ефект, който по принцип много харесвам в Shellac например. Цветът е моята представа за идеалния корал - кръстоска между розово и оранжево, но с по-засилен розов оттенък.

За съжаление от десетките снимки, които му направих на всякаква светлина и с всевъзможни настройки на апарата, една единствена е уловила приблизително добре цвета - на всички останали си е направо оранжев.

А кои са вашите любими коралови нюанси?

Коментари

  1. Много готино лакче :-) Любимия ми корал като че ли за момента е Flormar Neon N012!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вчера си взех първия неонов лак - розово на Catherine Arley <3 Не съм виждала този корал досега, но ще потърся и него :)

      Изтриване
  2. Пух, днес го търсих тоя лак в ЛИЛИ, ама не можах да го намеря..много ме е яд... наистина е страхотен.. но пък забърсах един на Катрис, имитация на Шанел :)))
    http://3.bp.blogspot.com/-BL6M5Tndxlc/UAZ63tRLSbI/AAAAAAAAAQ0/1DcfWT0wTLo/s1600/catrice-genius-in-the-bottle-chanel-531-peridot-douglas-absolute-nails-fireworks-sephora-diving-in-malaysia_1.jpg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честито лакче, много е хубаво :)
      В малките козметични магазинчета можеш да си поръчаш номерче, ако предлагат марката лакове, и за няколко дни ти го доставят - аз вече няколко пъти така поръчвам и не са ми отказвали. Пробвай :)

      Изтриване
  3. Уникален :)))Трябва да си го потърся, иначе наблягам на Flormar 402 :)Адски много ми харесва :)

    ОтговорИзтриване
  4. Супер, супер, и аз ще го потърся!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!