Pastel 05

Pastel 05

Въпреки че напоследък по щандовете за лакове взех да залепвам за тъмни цветове, днес реших да сложа нещо свежо и лятно, в тон с жегата навън и с петъчно-жълтите дрешки, които си бях наумила да нося. За целта се спрях на нежно розово с фин златист шимър, а именно Pastel 05. Това е първият ми лак на марката и бях доста скептична към него заради отзивите за неравни четки, които чувам отвсякъде. За късмет на мен се падна съвсем читава четка, от която не мога да се оплача изобщо. Нанася се доста лесно, за разлика от подобния на него Catrice Miss Piggy Reloaded, който се точеше на линии и го размених след първото носене. 

За първи път попаднах на него в едно сравнение с въпросния Catrice в блога на Ради. Catrice е някак млечно розов, докато Pastel има нещо коралово в себе си. Частичките и в двата са златисти и много нежно бляскат на слънцето. Първият много ми харесваше в бутилката, но заради кошмарното нанасяне реших да не го държа неползван, а да зарадвам някоя друга лакоманячка, която не се е докопала до него, преди да го спрат. На снимките Pastel е на два пласта, като леко прозира, но на късите ми нокти това не е проблем. Както и във всички останали подобни публикации в последните няколко месеца, топ-лакът е Poshe.

Още снимки можете да намерите по-долу в публикацията. Приятно разглеждане :)







Коментари

  1. Много красих цвят. Къде мога да открия лакове на на Pastel?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В София доколкото ми е известно ги има само на едно място - в малко магазинче за лакове и аксесоари за коса на Витошка, близо до кръстовището с Патриарха.

      Изтриване
  2. Сладък цвят! Освен това много ми харесва формата на ноктите ти :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!