Purederm sheet masks (част 1)


В днешната публикация ще ви разкажа за първата си среща с готовите хартиени маски за лице на Purederm - и всъщност първа среща с този тип маски по принцип. Започнах да се оглеждам за такива след публикацията на Нина за маската на Essence, тъй като отзивите й бяха доста примамливи. В крайна сметка се спрях на два варианта от асортимента на Purederm. Първата - Age Defying Collagen Mask - обещава да предпази кожата от застаряване (цитирам опаковката), а втората - Red Ginseng Essence Mask - цели съживяване на уморената кожа. Цената им по спомен беше към 2 лв.

Начинът на използване на тези маски е съвсем лесен и е чудесен вариант за по-мързеливите като мен, които рядко посягат към конвенционалните продукти. Всичко, което трябва да направите, е да разгънете листа и да го поставите внимателно върху лицето си, като се съобразите с предварително изрязаните дупки за очите, носа и устата. 15-20 минути лентяйстване по-късно маската вече е сътворила магията си и можете да я отстраните. След това е достатъчно само да оберете излишното количество със салфетка, а крем не е необходим.

Горещо препоръчвам да съхранявате маските легнали и, преди да ги отворите, леко да ги поразтриете между пръстите си, за да се разнесе течността равномерно по хартията. Ако има останало в опаковката, можете с пръсти да го нанесете в някой не толкова напоен участък от вече поставената маска. А за да се възползвате максимално от всяка опаковка, с използваната и отстранена маска можете да обтриете хубаво шията и деколтето - при всички положения това ще има благотворен ефект върху кожата ви.

Age Defying Collagen Mask
Колагенова маска против застаряване


Моята кожа все още не може да се нарече застаряваща, но пък никога не е лошо да се вземат мерки този момент да бъде изтласкан максимално далеч в бъдещето. Затова и първата маска, към която се насочих, беше колагеновата. Другите екстракти в състава й са зелен чай и тропически плодове, които допълнително наклониха везните в нейна полза. Има си едно парабенче (но честно казано го споменавам само за ваша информация, аз самата много не им обръщам внимание). Забелязах, че съдържа арбутин, който прояснява тена на кожата и при дългосрочна употреба я изчиства от пигментни петънца. Не съм специалист, за да коментирам в детайли състава, но обещанията са за интензивно овлажняване, подхранване и възстановяване на кожата, както и намаляване на фините бръчици.

Самата маска е доста е течна и ми се налагаше честичко да обирам капчици от нея, плъзнали по врата ми. От първото ползване мога да кажа, че се усеща приятно на лицето, ароматът й е ненатрапчив, а кожата остава добре подхранена. За съжаление склонна към омазняване в Т-зоната кожа приема това подхранване като повод за скоростно лъсване, в резултат на което възможни моменти за ползване на маската остават само, ако нямам планирано излизане този ден. Или вечер, но опитът показва, че по това време не се сещам за маски.. По-сухите кожи обаче вероятно биха се зарадвали на богатата грижа, предлагана от колагеновата маска.

Red Ginseng Essence Mask
Маска с екстракт от червен женшен


Кой не е чувал за чудодейните качества на женшена - смятан за панацея от хилядолетия, той има силно тонизиращо действие, укрепва жизнените сили и енергията на организма. Освен него, маската промотира съдържание на витамин Е и колаген. В допълнение, в състава й можем да открием алантоин, който има омекотяващо и успокояващо действие и стимулира клетъчния растеж. Отново намираме същия парабен (Methylparaben - от любопитство се разрових да видя колко е опасен. Според откритата информация не е токсичен или канцерогенен, не се натрупва в организма, но е възможно да повлияе върху стареенето на кожата при излагане на слънце, както и върху ендокринната система. Звучи страшно, но още не съм се вманиачила по избягването му в козметичните си продукти - все пак много зависи в каква концентрация се приема, едва ли в една маска има толкова много, че да навреди от раз, поправете ме, ако греша..)

Обратно към действието на маската - обещанията за "еластична, овлажнена и сияйна" кожа този път се оправдават напълно. Моментално почувствах лицето си съживено, мекичко и прояснено. Консистенцията на маската е една идея по-малко течна е от предишната, поставя се лесно и също се усеща много приятно на лицето. Мирише силно на дървесина, което пък е поради състава на самата маска - според опаковката тя е от 100% дървесинна каша. След използването й кожата ми няма нужда от допълнително подхранване, но и не се омазнява повече от обичайното. Аз лично съм изключително доволна от това попадение и определено ще повторя покупката, а и вероятно ще изпробвам останалите маски от серията.

Надявам се да ви е било интересно и полезно. Ще се радвам да ми оставите коментар и за вашия опит с този тип маски. :)

Коментари

  1. Ммм,тези маски май ще се пробват.Има ли още видове от този тип маски?И къде може да се намерят,не съм ги срещала?Вероятно не съм гледала внимателно..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Доста видове са, надявам се да видя отзиви за тях от други момичета тук в коментарите :) Тези ги взех от ДМ, бяха на най-долния рафт на бялата козметика.

      Изтриване
  2. Определено трябва да ги пробвам... особено сега с наближаването на есента и идването на по-студено време, кожата ми ще стане още по-чувствителна и ще има нужда от хидратация. ^^

    ОтговорИзтриване
  3. маските наистина са много хубави, дано не се лъжа, но мисля, че на purederm бях пробвала една със екстракт от охлюби. само дето не е нужно да попиваш със салфетка продукта, който остава по кожата. разнеси го с потупващи движения, докато попие, въобще не е излишно :D

    ОтговорИзтриване
  4. И на мен тези с женшен ми е любимата. Май другата, която ми харесваше доста, беше със зелен чай. Това са може би единствените маски, от които виждам реален ефект вурху кожата си, т.е. нещо повече от "много ми е гладичко лицето" :) Наистина кожата става много "plump" след употребата им. Аз лично ги използвам само вечер, за да се предпазя от излишно омазняване през деня. Преди да я сложа на лицето лекичко изстисквам листчето в мивката, за да не тече, защото са наистина адски напоени, а накрая като я махна просто оставям всичко да си допопие само в кожата.
    Много дълъг ми стана коментарът, но да кажа само, че ги има и в Ремедиум (а вероятно и в други аптеки) и наистина имат една нова двойна охлювена маска, за която скоро се надявам да пиша :)

    ОтговорИзтриване
  5. Определено ще потърся и охлювената, и тази със зелен чай, благодаря ви за отзивите :)

    ОтговорИзтриване
  6. Имам една от тези с алое, която повече от година си стои неотворена - така и не се наканих да я пробвам. Всеки път като прочета някое ревю си казвам че е крайно време да я използвам преди да е изтекъл срока на годност, но все не намирам време. Като се сетя че трябва да стои на лицето 15-20 мин и ми се отщява...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сигурна съм, че има моменти, в които просто се излежаваш и гледаш телевизия или четеш - не е нужно очите да са покрити с маската (аз също бих се побъркала да лежа със затворени очи толкова време), а ефектът си струва да потърпиш ;)

      Изтриване
  7. Заинтригува ме с "дървесната" маска! Парабените са синтетични консерванти и вероятно присъстват за да удължат живота на продукта и съставките му. Ето един линк: http://www.biofriendsbg.com/?tag=%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%BD

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!