Perfect 19K

Perfect 19K

Напоследък музата ми ме посещава най-вече в малките часове на нощта.. След като до преди малко реорганизирах последните няколко публикации в блога, реших да ви споделя и последната си любов в постоянно растящата ми колекция лакове за нокти :) 

Perfect 19K е наситено тъмно лилаво с множество фини златни частици, които блестят изключително красиво на всякаква светлина. Бързо се превърна в любим и го нося в пъти по-често от другите си лакове. :) Снимката горе е правена когато го купих - някъде през януари - и е без топ, т.е. с естествения блясък на лака. Още снимки можете да видите вътре в публикацията.

Наскоро от игра в Beauty.bg спечелих мини-шишенце топ лак Seche Vite, който отдавна искам да пробвам, преди да реша дали да похарча едно малко състояние за него. Чувала съм колко е вреден, но и същевременно момичетата възхваляват стъкления му блясък. Снимките по-долу са новички и вярвам веднага можете да видите каква огромна разлика дава топ лакът.


При първото ползване на Seche Vite (с друг лак, който може да ви покажа в някоя следваща публикация) нанесох нормално количество, без да изчакам лака да изсъхне - още след няколко минути обаче забелязах как се отдръпва по краищата и оголва връхчетата на ноктите, все едно лакът е на 4-5 дни. По съвет на съфорумка, този път нанесох обилно, без да изцеждам четчицата и ефектът е забележимо по-добър.


Отново забелязах известно отдръпване на връхчетата, но то е видимо преди всичко за мен, защото му се взирам, и за макрото на фотоапарата, който няма как да не изтъкне и най-малкия дефект. Мога да кажа обаче, че съм изключително доволна от топа, макар още да не съм решила струва ли си инвестицията.

А вие прибрахте ли вече тъмните лакове и завладяха ли ви пролетните цветове? :)

(Октомври 2012) Добавено: Така и не си купих нов Seche Vite, вместо него започнах да използвам Poshe и до момента съм изключително доволна от него. Ето няколко нови снимки на лака с новия топ:






Коментари

  1. Разкошен цвят,аз така и не успях да уловя красотата му на снимки:((ноктите са ти с чудесна форма!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) И на мен ми отне доста снимане под всякакви ъгли и на различна светлина, за да го хвана подобаващо.

      Изтриване
  2. What a gorgeous color!! Check out my blog, would love it if you followed! I promise to follow back! xoxo

    www.fashionmavenmommy.com

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!