Balea Trend it Up Spray-on Trocken Shampoo


Здравейте отново,

Следващият продукт, за който искам да ви споделя днес, е отново на Balea, но е за почистване на косата. Трябва да отбележа, че това е първият сух шампоан, който си купувам, така че нямам никаква база за сравнение. Цената му беше около 5-6 лв. (изхвърлих бележката, а честно казано нямам навик да помня цени, което може би трябва да поправя за целите на блога). Нуждата от подобен шампоан установявам всяка година на морето или на къмпинг, където честото миене на косата е хем наложително, хем донякъде сложно. Съвсем наскоро четох доста хвалби по адрес на този и реших, че вече е крайно време да се възползвам и аз от това чудо на съвременната козметика.

Според етикета шампоанът неутрализира неприятните миризми и е перфектна основа за прическа, каквото и да означава това. Използва се като от двайсетина сантиметра се напръска косата кичур по кичур, оставя се да поизсъхне малко и да попие мазнините, след което се избърсва с хавлиена кърпа и се разресва хубаво, за да изпадат всички остатъци от продукта.

На практика неутрализирането на неприятните миризми се осъществява чрез заменянето им с доста силната и натрапчива миризма на самия шампоан, която донякъде ми напомня за спрейовете против комари и за съжаление е доста трайна - аз поне си я усещам часове след употребата на шампоана. Това автоматично го прехвърля в категория "за употреба само в крайна нужда, на открито и по възможност далеч от други хора", което ми върши чудна работа за морето например, но не и за бързи фиксове в градски условия.


Що се отнася до почистващите му свойства, също не бих казала, че съм очарована. Ще уточня все пак, че не очаквам от него да направи мръсната коса да изглежда като къпана, но се надявах да дава известно освежаване и да намали омазняването в корените, когато се наложи да изляза непредвидено и нямам време да я измия. Следвах описаните стъпки дословно, но за съжаление особен ефект не видях. На този етап ще го прибера за морето и вероятно ще изпробвам този на Herbina с надеждата поне да не е толкова силно ароматизиран.

Благодаря ви за интереса и до скоро! :)

Коментари

  1. На мен пък ми действа добре, като понапръскам повечко. А миризмата не я усещам още след 5-тата минута. Явно е различно при всеки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Допускам, че е възможно да не слагам достатъчно и затова не забелязвам особен ефект, ще експериментирам още с количествата. Жалко е само, че съм толкова чувствителна на миризми и така или иначе едва ли ще ми свърши особена работа за в града.

      Изтриване
  2. Определено е до коса явно. Аз пръскам по съвсем мъничко и ефектът е много добър. Косата изглежда перфектно още поне два дни (всъщност измих я заради психологическата необходимост да го направя, иначе можеше и повече да откара без да изглежда като за миене). Моята коса обаче е много къса в момента и като цяло не се омазнява бързо.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моята коса е дълга и за да се постигне някакъв ефект отива доста сериозно количество от опаковката - изпръсках я на четвъртото "миене", като слагам до раменете, не по цялата дължина :(
      Иначе мога да кажа, че му посвикнах и отлагам с един ден истинското миене, но ми се вижда една идея скъпо за толкова ограничена употреба.
      Определено ще изпробвам и други марки и ще пиша пак.

      Изтриване
  3. Аз също съм доволна от него. Пръскам само в корените и в короната на главата като цяло, надолу не слизам. Успява да замаже положението и да отложа миенето с поне 1 ден. На къси коси ефекта е главозамайващ, бретона на майка ми се преобрази буквално за секунди, от едно нищо и никакво безформено - до чисто и пухкаво.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!