Balea Professional Glatt + Glanz Spray


Здравейте,

Дойде моментът да напиша няколко думи за косата си - права, с много фин косъм и множество ситни косъмчета, стърчащи неудържимо във всички посоки. Вкъщи постоянно отнасям критики за нея, тъй като изглежда крайно неподдържана (може би защото си е точно такава). Действително доскоро я бях оставила напълно занемарена, носех я предимно на опашка и гледах само да не я оставям да се омазни. Причината за това се крие преди всичко в ненавистта ми към всякакви стилизиращи продукти, тъй като от тях я усещам нечиста и трябва да я мия ежедневно, което от своя страна й се отразява още по-зле.

Напоследък обаче като че ли узрях за нуждата да се погрижа малко и за вида на косата си и, макар все още рядко да вижда ножици, мога да кажа, че вече е в значително по-добро състояние от преди. Започнах да й слагам балсам и маска, докато я мия и се оглеждам за подхранващи продукти без отмиване. Първият продукт за коса без отмиване, на който се спрях миналия месец, беше гланциращият спрей на Balea в магазини DM.

Цената му по спомен е около 6-7 лв. Самият спрей е прозрачен и леко мазнее на пипане. Според етикета продуктът заглажда увредената коса и й придава блясък. Няколко капчици от спрея се втриват в корените и в увредените участъци на още мократа коса, след което се предполага да следваме рутинните си стъпки за изсушаване и оформяне.


До момента съм използвала спрея около две седмици, като все още не съм съвсем сигурна в правилната доза. Ако следвам предписаното на етикета - да напръскам пръстите си и така да втрия в косата - няма никакъв ефект, а ако пръскам директно върху нея (от около двайсетина сантиметра, разбира се, не "от упор") често прекалявам с количеството и косата ми придобива леко мазнеещ "ефект". В крайна сметка около три-четири впръсквания отдалеч, така че като облак да покрие цялата коса, като че ли вършат най-добра работа. Не съм убедена, че постигам особен блясък под действието на този спрей, но до известна степен се справя с укротяването на по-късите стърчащи косъмчета, което си е... нещо.

Засега съм доста раздвоена във впечатленията си от този спрей и не съм убедена, че е добра инвестиция, преди всичко заради твърде неуловимата граница между "недостатъчно" и "прекалено" в употребата му. Ще продължа да го използвам обаче и вероятно ще пиша пак, като придобия по-ясна идея за качествата му. Междувременно бих се радвала да прочета как вие използвате този тип продукти - току виж лаишкият ми подход ме е подлъгал и пропускам чудни ползи. :)

Поздрави и слънчев пролетен ден от мен! :)

Коментари