Cottage Shower Gel Sugar Cane


Ето ме отново :)

Продуктът, който ще ви представя в тази публикация, далеч не е нов за мен. Обичам да сменям душ-геловете си и минава известно време, преди да повторя някой от тях, но този ми е сред най-най-любимите.

Настоящата опаковка е може би петата или шестата, която си взимам - толкова много ми харесва. Цената му също е нормална - около 5 лв., колкото са и повечето подобни продукти на по-популярните марки на пазара. 



Обичайно си взимам гелообразни, прозрачни продукти, тъй като обичам да усещам кожата си чиста след употребата им, докато кремовете за душ обикновено са ми трудни за отмиване и оставят лек филм върху кожата, който не ми е особено приятен. Душ-кремовете на Cottage обаче нямат този нежелан за мен ефект, а напротив - оставят кожата точно каквато я обичам, чиста, мека и свежа.



Използвала съм няколко различни аромата от предлаганите - какао, карамел и още един-два, които вече не помня, но от момента, в който за първи път помирисах Sugar Cane, някак все не мога да си представя, че ще взема някой друг. Ароматът е направо невероятен - на захарна тръстика - сладък като захарен памук и същевременно нежен и ненатрапчив. Освен това е траен и, доколкото след известно време спирам да го усещам върху тялото си, банята ухае на него часове наред.

Пожелавам ви прекрасен весел ден и до следващия път! :)

Коментари

  1. Ммм, звучи страхотно, ще го подуша! Моят любимец от серията на Cottage е лилавият, който мирише на виолетки :)

    ОтговорИзтриване
  2. Оо,щом мирише на захар предполагам,че е невероятен :d:) Задължително ще го помириша и ако ми хареса - ще си го взема:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!