Ново в козметичната ми чантичка №4


Честита пролет, мили момичета!

Със завръщането на слънцето се чувствам все по-добре и по-добре, предишния ми уикенд направо излетя неусетно и усещам, че подобна съдба "застрашава" и следващите почивни дни. :) Надявам се, че и вие споделяте тази радост от настъпващия сезон. Не мога да ви опиша какво щастие е за мен да си отидат студените зимни дни и като една истинска змия да изпълзя от дупката си и да се припичам на слънце колкото се може повече.. За жалост в офиса се крием зад щори, но пък имаме чудесна тераса, където мога от време на време да събирам слънчеви лъчи за следващите няколко часа. :)

Днес ще ви споделя обещаните в предишната публикация от серията отзиви за продуктите за коса и тяло, които си купих в последно време. Тъй като минаха доста дни откакто започнах серията, имам и още няколко нови нещица, за които обаче ще ви пиша по-натам - все пак е редно да посъбера известен материал за бъдещи публикации. :)

На снимката отляво по посока на часовника: спрей за коса Balea Professional Glatt Glanz, душ-крем Cottage Sugar Cane, сух шампоан Balea Trend it Up, масло за тяло Alverde с аромат на мандарина 

Забележка: Публикацията се получи значително по-дълга от предвиденото и в крайна сметка реших да я разделя на няколко самостоятелни публикации, връзки към които можете да намерите под всеки продукт. Добавих и допълнителни снимки и мисля, че се получи доста по-добър резултат, отколкото в обща статия за толкова много продукти.. 

Спрей за коса Balea Professional Glatt Glanz
Първият продукт за коса без отмиване, на който се спрях миналия месец, беше гланциращият спрей на Balea в магазини DM. Цената му по спомен е около 6-7 лв. Самият спрей е прозрачен и леко мазнее на пипане. Според етикета продуктът заглажда увредената коса и й придава блясък. Няколко капчици от спрея се втриват в корените и в увредените участъци на още мократа коса, след което се предполага да следваме рутинните си стъпки за изсушаване и оформяне.
Пълното ревю прочетете тук.

Сух шампоан Balea Trend it Up 
Следващият продукт, за който искам да ви споделя днес, е отново на Balea, но е за почистване на косата. Трябва да отбележа, че това е първият сух шампоан, който си купувам, така че нямам никаква база за сравнение. Цената му беше около 5-6 лв. (изхвърлих бележката, а честно казано нямам навик да помня цени, което може би трябва да поправя за целите на блога). Нуждата от подобен шампоан установявам всяка година на морето или на къмпинг, където честото миене на косата е хем наложително, хем донякъде сложно. Съвсем наскоро четох доста хвалби по адрес на този и реших, че вече е крайно време да се възползвам и аз от това чудо на съвременната козметика.
Пълното ревю прочетете тук.

Душ-крем Cottage Sugar Cane
В интерес на истината този продукт не го купувам за първи път. Обичам да сменям душ-геловете си и минава известно време, преди да повторя някой от тях, но този ми е сред най-най-любимите. Настоящата опаковка е може би петата или шестата, която си взимам - толкова много ми харесва. Цената му също е нормална - около 5 лв., колкото са и повечето подобни продукти на по-популярните марки на пазара.
Пълното ревю прочетете тук.

Mасло за тяло Alverde с аромат на мандарина
Последният продукт за днес е едно откритие, което направих наскоро и което вече обожавам. Никога не съм заглеждала маслата за тяло, тъй като все съм ги възприемала като продукти за по-суха кожа и смятах, че на моята (нормална) ще мазнеят и няма да попиват добре. Особено след миналогодишния експеримент с олиото за тяло на Билка, за което (за мое огромно съжаление) нищо хубаво не мога да кажа, бях изключително скептично настроена към подобни продукти и се придържах към стандартните млека и лосиони, каквито освен всичко друго рядко използвах и кожата ми напоследък започна да ми го напомня и да настоява за внимание и грижа.
Пълното ревю прочетете тук.

Надявам се, че тази публикация ви е харесала и ще се радвам да чета впечатленията и препоръките ви в коментарите. Междувременно ви пожелавам слънчеви дни, пълни с настроение и да не забравите да преминете на лятното часово време тази неделя. :)

Коментари

  1. Маслото за тяло наистина е невероятно!
    Смятам да се запася с още няколко бройки. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Сухите шампоани май са пипкава работа... Досега хубави отзиви само за Клоран съм чувала. Иначе аз съм пробвала орифлеймския и направо го хвърлих - оставяше ми нещо като пърхут върху косата, направо ужасно :(

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!