Alverde Body Butter



Здравейте и с последната публикация от днешната серия :)

За финал ще ви покажа едно откритие, което направих наскоро и което вече обожавам. Никога не съм заглеждала маслата за тяло, тъй като все съм ги възприемала като продукти за по-суха кожа и смятах, че на моята (нормална) ще мазнеят и няма да попиват добре.

Особено след миналогодишния експеримент с олиото за тяло на Билка, за което (за мое огромно съжаление) нищо хубаво не мога да кажа, бях изключително скептично настроена към подобни продукти и се придържах към стандартните млека и лосиони, каквито освен всичко друго рядко използвах и кожата ми напоследък започна да ми го напомня и да настоява за внимание и грижа.


От известно време обаче чета хвалебствия за това масло по форумите (да, знам, че прекалявам с висенето по подобни местенца и, че чета твърде много за козметика, но преди да ме съдите, помислете дали и вие не сте точно като мен ;)). Намерих го в DM (подобно на BaleaAlverde също се продава само там) на цена около 2.50 лв. за скромните 50 мл. Скромни не защото излиза скъпо, а понеже все пак е продукт за тяло - иначе казано, очаква се да стигне за доста голяма площ и поне за няколко пъти. Доколкото разбирам, мандарината е лимитирана серия, от която вече се продават само мъничките разфасовки (б.а. същото лято пуснаха отново големите кутийки, но за жалост отново лимитирани бройки). Дълго се чудих дали ароматът ще ми допадне, дали консистенцията ще е добра за тяло, дали това и дали онова.. За щастие имаше душ гел със същия аромат, който моментално ме обезоръжи и тържествено понесох малката кутийка към касите.


Първото ми впечатление беше, че е с доста гъста консистенция - допускам, че това не е неочаквано за масло, но леко ме притесняваше възможността за равномерно разнасяне по тялото. За щастие обаче, при допир с кожата омеква бързо и се оказа доста лесно за мазане. Още от първото използване останах очарована от качествата му - ухае просто разкошно на мандарини и ванилия, попива бързо без следа и ми позволява почти веднага да се облека за излизане, като същевременно оставя кожата мека и трайно хидратирана.. Изобщо, трудно ми е да си обясня защо толкова дълго съм страняла от този тип продукти и май само съм загубила от това.


Единственото, което донякъде мога да отчета като минус е голямото количество, необходимо за намазването на цяло тяло - до момента съм го използвала два пъти и имам количество за още толкова. Не мога да кажа дали това е търсен ефект или кожата ми има нужда от огромни количества продукт - както споменах, попива бързо и без остатък, съответно не мисля, че прекалявам с него. Така или иначе, една нормално голяма опакова вероятно би изкарала не толкова фрапиращ и по-приемлив период от време. В тази връзка, съвсем скоро смятам да си взема другото масло с макадамия и карите - единствено се надявам ароматът да ми хареса, в качеството вече съм сигурна. :)

Нядявам се, че съм ви била полезна и до нови срещи! :)

Коментари

  1. Прекрасно си описала и плюсовете, и минусите. :)
    Обожавам това масло.
    Имам чувството, че ще си изям кожата. Толкова прекрасно мирише.
    Трябва да се запася. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, май ще си взема и аз още 1-2 кутийки за когато ми се прииска да се поглезя с нещо по-разкошно :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!