OPI Extravagance

OPI DS Extravagance


Напоследък се опитвам да се отърва от цялата си колекция лакове, оставила съм си само няколко цвята, които много харесвам и също така влизат в категорията 3-free (т.е без трите токсични съставки Dibutyl Phthalate (DBP), Formaldehyde и Toluene). В резултат на "чистката", от близо 60 натрупани лакчета останах с около 7.. И в търсене на разнообразни цветове заех няколко прекрасни попадения от малката, но интересна колекция на майка ми :) Първият разкош вече ви показах наскоро в тази публикация и смятам скоро да се сдобия със собствена бройка.

Вторият е от дизайнерската серия на OPI и, когато го взех, нямах ни най-малка идея колко ще ми влезе под кожата.. Представлява лилава база с множество холографни частици, които бляскат във всевъзможни прекрасни оттенъци на пряка слънчева или изкуствена светлина. За съжаление не съм успяла да ги уловя достатъчно добре в облачното време, но на лампа се добива известна идея, макар и само за лилавите оттенъци на частиците. Трудно намирам думи да ви опиша колко съм впечатлена от вида и качествата на този лак, но със сигурност вече няма да подминавам серията толкова категорично.

Лакът се нанася невероятно лесно, буквално като масло, а с плоската му четка овалът се получава като на шега. Покрива добре и на един слой, но на силна светлина и по-дълги нокти леко прозира, затова добавих и втори. Самите слоеве се получават доста плътни и финалният резултат, с един слой топ лак Poshe, напомня за гел-лак. Трайността е доста добра - четири дни без никакви забележки, а с леко изтрити връхчета можех да си ходя поне още два, ако не ми се беше разслоил един нокът. Отстраняването също е безпроблемно, противно на очакванията ми, частиците не се лепят по ноктите и пръстите, а си остават на тампона, заедно с останалия лак.

Още снимки вижте по-нататък в публикацията.

OPI DS Extravagance

OPI DS Extravagance

OPI DS Extravagance

OPI DS Extravagance

OPI DS Extravagance

OPI DS Extravagance

OPI DS Extravagance

OPI DS Extravagance

Коментари

  1. Олеееее, какво направи с мен??? Толкова дълго подминавах успешно дизайнерската им серия и сега, след като ми показа тази красота съм сигурна, че няма да успея да се въздържа дълго. Преди да се преместя в Швеция и аз като теб направих основно разчистване на лаковете си и бях останала само с няколко, но постепенно пак започнах да трупам и сега май надминавам 50. Голяма част от тях са минита (което нямам представа как се случи, защото нямам спомени да съм купувала такива), така че тях поне съм ги преполовила, но имам и доста, които са едва докоснати. Между другото, много е готин зимния дизайн на блога, супер приятно ми е да го гледам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хихи, не бях аз - лакчето го направи :D Честно казано и при мен е същото с дизайнерските - съвсем нарочно изобщо не ги поглеждах, докато този не ми попадна в ръцете.. Сега се чудя как ще се удържам.
      Надявам се колекцията ми да не почне да расте с такава скорост, като с евтинките лакчета и да успявам да си ги изразходвам, преди да се скапят.. Но за минита не бях се замисляла, може би са добра идея все пак.
      Радвам се, че дизайнът ти харесва :) На мен ми носи много празнично настроение и се надявам да е така и за всички, попаднали на страницата :)

      Изтриване
  2. Extravagance е един от любимите ми лакове, макар самата аз да не го притежавам. Понякога обаче ходя на маникюр и искам да ме лакират тъкмо с него.
    PS Зимния дизайн е супер!
    PS2 Честити 100 последователи!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно ти стои!
    Аз се възползвах от това ОПИ на приятелка,обаче хич не се харесвам как ми стои. Уж е холограмен, уж не е...странен лак.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Странен наистина, изобщо не очаквах толкова да го харесам. Всеки момент ще си получа и Zoya Aurora, тя изглежда много подобна на ОПИ-то на снимки, и ще пусна и сравнение на двата.

      Изтриване
  4. Уникално красив е този лак, ползвах го зимата. От DS серията най-много ми допадна :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!