[Грим] Коледна звезда



След коледния маникюр, който ви показах по-рано днес, реших да ви покажа и грима в бронз и ръждивокафяво, който си спретнах за празничния обяд. Малко е силен за обедно събиране, но по мое мнение подхождаше на цялостната визия и не стоеше прекален. Спокойно би могъл да се трансформира и във вечерен с малко черен молив във водната линия. За съжаление снимките отново са отнели от интензивността на цветовете, наживо е доста по-ярък и празничен, но все пак се вижда идеята. Надявам се да ви хареса, след празниците ще добавя и урок стъпка-по-стъпка за него.

А вие какви цветове избрахте за коледната си визия?

Използвани продукти:
Основа за грим E.L.F. Eyelid Primer
Кремообразни сенки Maybelline Color Tattoo в цвят On and On Bronze
Спирала MaxFactor Eye Brightening за кафяви очи



Коментари

  1. Ауу, че красиво! Сериозно обмислям покупката на този цвят color tatto, ама нали вече имам два други, кога ще ги изразходвам :) Бях със същият лак, като твоя на Коледа, както и всички жени в семейството понеже много им хареса моят маникюр :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :)
      Бронзовото беше първото, което си взех и сравнително рядко го ползвам, но е много ефектно и не остава незабелязано - сигурна съм, че ще намираш поводи да го сложиш, ако си го вземеш ;)
      А рубиненото лакче ми е безспорен фаворит за Коледа - следващата година даже мисля да го комбинирам с Goldeneye, ще са просто ослепителна двойка :D

      Изтриване
  2. Страхотен грим, изключително много ми харесва! А и от толкова време се каня да си купя On and On Bronze... сега като го гледам в тази прекрасна комбинаця май още утре ще мина да си го взема! :))

    http://rosychicc.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!