[Грим] Тюркоазена мечта



За фирменото коледно парти тази година избрах тоалет в черно с тюркоазен акцент - в същите цветове направих и грима, и маникюра си. За съжаление ноктите не успях да снимам в бързината (както обикновено, всичко правих в последния миг), но затова пък мога да ви покажа как се получиха очите. Според мен цялата визия се върза чудесно, а ако се съди по количеството комплименти, които получих в течение на вечерта, изборът ми се възприе добре и от останалите. В интерес на истината тези цветове си бяха предизвикателство за мен - никога не съм слагала подобни и ми беше както любопитно, така и малко страшно какво ще се получи накрая.. Но за късмет останах доволна и продължавам все по-смело да експериментирам с цветовете :) Надявам се и на вас да ви хареса резултатът.


Използвани продукти:
Палитра Manhattan Magic Duo Eyeshadow в цвят Brown Harmony
Основа за грим E.L.F. Eyelid Primer
Кремообразни сенки Maybelline Color Tattoo в цвят Permanent Taupe
Молив за очи Bourjois Khol & Contour в черно
Спирала AVON SuperDrama
Гел за вежди E.L.F. Lash & Brow Clear Mascara




Коментари

  1. Страхотен е и много ти отива на очите, продължавай в същия дух... с удоволствие чета публикациите ти много ме зареждат ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Михаела! Коментарът ти много ме зарадва, надявам се и през новата година да успявам да поддържам положителните впечатления :)

      Изтриване
  2. Много красиво! А как получи тюркоазеното, в сенките, които си изброила май няма такъв цвят?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тюркоазеното, както и повечето ми гримове впрочем, са правени с палитрата 120 цвята - линк към нея има под снимката. За мен се превърна в абсолютно безценна за експерименти през последните месеци :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!