[Грим] Изумрудено изкушение



След доста дълго въздаржане от участие в грим-предизвикателствата поради невъзможност да направя хубави снимки, тази седмица се включих с две вариации на грим в зелено. Това е крайно нетипичен за мен цвят и съм изключително доволна, че ми се удаде шанс да експериментирам в тази посока. Ето и първият вариант за силен вечерен грим:

Използвани продукти:
Основа за грим E.L.F. Eyelid Primer
Кремообразни сенки Maybelline Color Tattoo в цвят Permanent Taupe
Молив за очи Bourjois Khol & Contour в черно
Спирала AVON SuperDrama

Минали предизвикателства:
Бронзова богиня
Любим герой
Арабска принцеса

Коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!