Blog Your Heart Out!


По-рано днес получих номинация за този таг от Кати и много ме зарадва :) Тагът се състои в отговаряне на пет въпроса и предаването им на други пет блогърки с по-малко от 100 последователи (за късмет аз самата съм се класирала на една крачка от прага) :))


1. Кое те вдъхнови да започнеш този блог?
2. Как избра на каква тематика да е блога ти?
3. Кое е нещото, което повечето хора не знаят за теб?
4. Кои са трите думи, които описват стила ти?
5. Какво обичаш да правиш, когато не блогваш?

Отговорите и следващите тагнати блогърки вижте по-нататък в публикацията...

1. Кое те вдъхнови да започнеш този блог?
  • От известно време следях няколко български блогърки - Жени, Ида и Ели, с чиито публикации прекарвах изключително полезни и приятни минути. В един момент, като понатрупах опит с козметиката, реших че е време да предам опита си нататък.

2. Как избра на каква тематика да е блога ти?
  • Козметика, грим и маникюр са сред интересите, които на практика няма с кого да споделя в близкото си обкръжение, затова и се обърнах към виртуалното. За щастие по този начин намерих множество сродни души, с които вече с радост общувам и наживо :)

3.Кое е нещото, което повечето хора не знаят за теб?
  • Към момента личните ми познати и приятели, с изключение на най-най-близките, не подозират за съществуването на този блог. Това си е моето кътче свобода, което оформям и списвам според собствения си интерес, вкус и настроение. Иска ми се да вярвам, че то ще си остане непроменено и ще ми носи същото удоволствие, дори когато се разчуе в обкръжението ми, но все още отлагам този момент.

4.Кои са трите думи, които описват стила ти?
  • Елегантност, свежест, акцент (или поне към това се стремя - доколко го постигам е една друга тема..)

5.Какво обичаш да правиш, когато не блогваш?
  • В свободното си време чета книги, форуми и електронни списания, гримирам се за удововолствие, разхождам се с приятели навън или по магазините, гледам филми или сериали, занимавам се с облика на блога и постоянно нещо му променям и поправям.. Далеч не на последно място отделям време и внимание на семейството си. А през голямата част от деня съм и на работа, която също ми носи удоволствие :)

А ето и следващите момичета - всичките избрани сред любимите ми блогърки - чиито отговори ще се радвам да прочета:


Надявам се, че ви е било интересно и до скоро! :)

Коментари