Birthday Giveaway [приключил]


Ако следите Фейсбук страницата на блога, вероятно ви е направило впечатление обещанието ми да направя малък подарък на една от вас по случай увеличаващия се броят читатели. Тъй като блогът вече е на цели девет месеца, а днес имам и рожден ден, моментът е подходящ да ви почерпя с нещичко. :) Продуктът, който избрах, е палитрата Day to Night Beauty on the Go на E.L.F.

С този жест бих искала да благодаря на всички ви за интереса и подкрепата и се надявам и за в бъдеще престоят ви на тази страница да бъде и приятен, и полезен :) Вижте как да участвате по-нататък в публикацията...

С цел да направя нещата максимално прозрачни реших да използвам все по-модерния в блоговете напоследък Rafflecopter.

За да заявите интерес към наградата ще ви помоля да попълните формата по-долу, както и да оставите коментар към публикацията, в който да напишете какво най-много харесвате в блога и какъв тип публикации бихте искали да виждате по-често.

a Rafflecopter giveaway

Ето и условията:
1. Можете да заявите участие само веднъж.
2. За да бъде зачетено участието ви, трябва да сте оставили коментар с отговор на поставения  въпрос.
3. Получателят на наградата ще бъде избран произволно чрез Rafflecopter и оповестен в публикацията, както и на Фейсбук страницата.
4. Ако в рамките на 7 дни от изтеглянето получателят не се свърже с мен, за да си получи наградата, ще бъде изтеглено ново име.

Желая ви късмет! :)

Коментари

  1. Здравей.Немога да се оправя с това чудо и да напиша коментар там,за това ще ти напиша тук. Първо честит рожден ден! Освен обичайното да си жива и здрава искам да ти пожелая да си и много вдъхновена,за да ни радваш с още много публикации.Това,което най-много ми допада в твоя блог е начина ти на изказ и стила ти на публикуване.Допада ми ,че всичко е достъпно написано и прегледно подредено. С две думи да ти е кеф да четеш :)) Любимите ми публикации за ревютата на продукти и най-вече на лаковете за нокти,защото са ми слабост. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз няма да участвам за наградата, а само искам да ти пожелая здраве, защото е най-важно. Късмет, любов и много усмивки, защото хората трябва да щастливи. Не губи ентусиазма, с който пишеш и твориш и продължавай само напред и нагоре :) Весел празник :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей,Ч.Р.Д. и от мен :) Бъди здрава и много позитивна. В блога ти харесвам ревютата на продуктите. Бих искала да има и урочета за грим :)

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей =) Честит рожден ден! Бъди жива и здрава, винаги усмихната и щастлива, заредена с положителни емоции и муза, за да ни занимаваш в блога си. Най-много харесвам ревютата ти на лакове за нокти, защото казваш всичко, което ме интересува преди да реша дали да купя или да не купувам даден лак, освен това винаги има добри снимки. Вече съм купувала поне два цвята след твои публикации. Бих искала да правиш подобни ревюта и за други гримове, защото мисля, че ще са много полезни.

    ОтговорИзтриване
  5. Честит рожден ден! Пожелавам ти много щастие и успехи с блога:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. бих искала да видя повече ревюта на лакове, понеже те са моята страст.

      Изтриване
  6. Честито!!! Many happy followers :*

    Честно казано трудно ми е да подбера нещо, което най-много ми харесва, затова ще бъда малко скучна - много ти "завиждам" за облика на блога, темичката е страхотна и всеки път като влизам ми става хубаво...

    А за втората част на въпроса - аз съм си червиломаниачка, та за това най-много ми се и чете :D

    ОтговорИзтриване
  7. Честит рожден ден и тук! Честити 9 месеца и на блога! Желая ти още много месеци, изпълнени с вдъхновение, много продукти които са попадение и всеки ден да се появяват още повече редовни читатели! (чак сега усетих, че съм вкарала и малко рима.. :D) Блога ти ме грабна още първия път когато го посетих, най-вече с това че всичко е точно, ясно и изчерпателно. Ревютата ти са ми любими (насъбрала съм вече един тлъстичък wishlist, основно благодарение на теб). Естествено, харесвам и грим-публикациите, хехе. Весело изкарване на празника! <3

    ОтговорИзтриване
  8. Честито и от мен, пожелавам ти да си здрава и да разполагаш с време и средства за всички мечтани неща! Първият бг блог за красота, който посетих беше твоят (през бг мама) и продължавам да го следя с интерес. Харесва ми и съдържанието и оформлението на блога, а наистина много обичам подробните публикации. Бих искала да има повече публикации за неща различни от маникюр:)

    ОтговорИзтриване
  9. И аз не се оправям с програмката отгоре,но не бих проспуснала да честитя рождения ти ден-пожелавам ти много здраве и щастливи моменти със семейството ти и не на последно място много подаръци с които да ни запознаеш в блога:)За блога не мога да кажа какво ми харесва най-много,защото нямах навик да се интересувам от мнението на хората за продуктите,които искам и нямам голяма база за сравнение с други блогове,но факт е,че много често влизам в твоя и го чета с удоволствие.Определено мога да кажа,че мненията и опита ти са ми били много полезни в избора на продукти.Бог да те благославя-весело изкарване на празника(ще чакаме снимки):))))

    ОтговорИзтриване
  10. Честит рожден ден и от мен! Бъди жива, здрава, обичана и безкрайно щастлива! Много успехи с блога и въобще в живота! :) Следя те отскоро и с интерес. Като цяло съм повече заинтересована от бялата козметика, но обичам и ревютата за грим и маникюр. Весело изкарване на празника и с много желание подаръци да се сдобиеш :)

    ОтговорИзтриване
  11. Честит Рожден Ден!!!!Пожелавам ти много професионални успехи,радост в личен план и още по-голяма популярност на блога ти!
    Първото което ми направи впечатление е че ти беше едно от първите момичета които следеше блога ми от началото.Това беше много мило и ме окуражи.Блога ти е разнообразен и мога да прочета публикации на всякакви теми. Бих искала по-често да правиш ревюта на декоративна козметика!

    ОтговорИзтриване
  12. Честит рожден ден и от мен :)Много здраве, щастие, късмет и много нови посетители на блога :)

    ОтговорИзтриване
  13. Честит рожден ден и от мен! Пожелавам ти много здраве, щастие, усмивки от теб и за теб и късмет! Продължавай да бъдеш все така отзивчива! <3
    Блогът ти ми е бил полезен с много неща. Най-големият плюс, който мога да отчета, е точността и подборът на думите, което след себе си води едно изчерпателно и обективно описание.
    Бих искала да има повече ревюта на декоративна козметика.
    Приятно прекарване на празника! :)))

    ОтговорИзтриване
  14. Честит рожден ден,на теб.Бъди жива и здрава и винаги усмихната.Защото усмивката краси човека.За напред бих искала да има повече ревюта за декоративна козметика.
    А,относно кое ми харесва в блога ти,как да кажа всичко,темата ти,облика ти,публикациите интересни са ми,винаги предизвикват усмивка в мен.Продължавай все така да ни радваш и успехи за напред <3

    ОтговорИзтриване
  15. Здравей,

    Честит рожден ден и от мен! Пожелавам ти здравето да те следва навсякъде, щастието да не те оставя на мира, а музата ти да е до теб при писане на всяка публикация! :)) Честно казано в блога ми ти харесва, че правиш разнообразни публикации, и че изказваш мнението си обективно, кратко и ясно - точно както на мен ми харесва. Вече съм си купила повечето лакове, на които си правила ревюта, а и вече трия глитъра си без проблем, за което ти благодаря. :)) За каквото и да пишеше на мен ще ми бъде интересно! :))

    Весел празник. :*

    ОтговорИзтриване
  16. Честито, Пух! Желая ти много здраве, щастие и успехи във всяко начинание!

    А блогът ти е един от малкото, които следя абсолютно стриктно и съм изчела до последната публикация. Харесва ми всичко

    ОтговорИзтриване
  17. Честит рожден ден!Желая ти да само хубави неща и блогът ти да е все така интересен.За съжаление и аз не можах да се справя с програмата горе и оставям коментар тук.Целият блог ми допада като облик,като съдържание.ще се радвам ако има повече ревютана декоративна козметика.

    ОтговорИзтриване
  18. Здравей:) Честит рожден ден, бъди здрава, щастлива, много усмихната и заобиколена от хора, които те обичат и подкрепят:) Блогът ти ми е много интересен, определено ми повлия в посока и аз да си направя:)) Разглеждам и грим публикациите и ревютата, но бих се радвала да правиш повече ревюта, те са ми най-интересни за четени и полезни при избора ми на продукти :)) Успех!

    ОтговорИзтриване
  19. Честит Рожден Ден! Бъди жива и здрава! Желая ти по много от малките неща, които ни трябват, за да сме истински щастливи! Верни читатели и сила, и смелост, с които да вървиш напред! Не участвам за наградата, исках само да те поздравя! Целувки!

    shiderova.blogspot.co.uk

    ОтговорИзтриване
  20. Честит рожден ден! Пожелавам ти да ни радваш с още много много интересни ревюта и публикации. Това което най-много ми харесва в блога е доброто настроение което създава и добронамереността, която лъха от думите ти. Това е нещо което винаги съм се опитвала, но така и не успях да постигна. Аз съм доста прям човек, не обичам да се прехласвам, охкам и ахкам, не правя излишни комплименти и когато изразявам мислите си писмено те звучат някакси сухо и по-скоро дистанцирано. Когато човек просто чете и няма възможност да усети емоцията, вложена в думите на човека отсреща повечето неща звучат сухи и понякога дори груби. Не знам как го постигаш, но от блога ти винаги струи положителна енергия и ми действа особено приятно когато сутрин си пия кафето и го чета :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честито, палитрата си избра да отиде при теб :) Надявам се да ти хареса и по-натам да прочетем за впечатленията ти в блога (който впрочем много ми допада и беше сред първите, които започнах да следя).

      Благодаря ти за участието и се радвам, че публикациите ми ти допадат - дано и занапред остане така :) Пиши ми на мейл или във ФБ, за да се уговорим как да си получиш наградата.

      Изтриване
    2. Пух, много благодаря за милите думи и за страхотния подарък :)Направо не мога да повярвам! :)

      Изтриване
  21. Честит рожден ден с пожелания за много здраве, щастие, късмет и успехи в професионален и личен план!
    Блогът ти е един от първите, които почнах да следя и определено много го харесвам. :) Харесвам най-много ревютата на продукти и бих се радвала да има повече ревюта на продукти за коса и идеи за декорации маникюр.

    ОтговорИзтриване
  22. Честит рожден ден!Много здраве,любов и упехи ти желая!Много харесвам стила ти на писане и определено спечели доверието ми що се отнася до козметика и козметични продукти.Най-много ми допадат ревютата на козметика - изключително полезни са за мен.Весел празник!

    ОтговорИзтриване
  23. Честито и от мен и за двата хубави повода!!! Пожелавам ти да си жива и здрава и още много да Ни радваш с блога си.. На мен лично ми харесва, че не спестяваш думи за продуктите, за, който пишеш и ми харесва, че обясняваш до най-достъпен начин за даден продукт.. Лично аз искам да пишеш за декоративната козметика :)

    ОтговорИзтриване
  24. Честит рожден ден! Пожелавам ти много щастие и успехи с блога
    Харесва ми това, че блогчето ти е доста добре подредено и има разнообразие:)
    За какво бих искала повече да пишеш : хъм труден въпрос за такъв козметичен маниак като мен :D може би за бялата козметика ;)

    ОтговорИзтриване
  25. Честит рожден ден! Пожелавам ти много поводи за усмивки и повече време с любимите ти хора.

    Много ми хареса статията за Грийн Лайн на Арома - доста обширно наблюдение.
    Иначе... бих искала да видя 30-дневно грим/маникюр предизвикателство :)

    ОтговорИзтриване
  26. Пух,честит рожден ден на патерици!
    Аз не те познавам,току-що попадам на блогът ти,а от вчера съм записана в темата за грим в бг-мама,но с удоволствие ще се включа в "борбата" за тази прекрасна палитра

    ОтговорИзтриване
  27. Здравей:)Много ми харесва всичко,което ни предоставяш,така и аз се улеснявам в избора си :):)А за това какво бих искала да видя....мм ВСИЧКООО :) Бяла декоратовна няма значение,всяка статия е полезна за всяка жена :)

    ОтговорИзтриване
  28. Честит рожден ден,Първо и по-важното да ти честитя рождения ден,като ти пожелая много здраве,щастие,успех и мотивация,както и хубави продукти за предстоящи публикации.Честит рожден ден и на блога!Какво искам да виждам в блога незнам,често да ти кажа, но първото което ми идва на ум е повече продукти на Flormar i Golden rose.Доста нашумяха напоследък и туй като вече не купувам нищо, без да съм прочела някъде ревю за него,умишлено си забавям покупките.:)А какво харесвам в блога-най много ми харесва стилът в който пишеш-заинтригуващ:)

    ОтговорИзтриване
  29. Честит рожден ден !
    На мен в блога ти най ми допадат ревютата на лаковете за нокти :)

    ОтговорИзтриване
  30. Честито, Ани! И за РД честито, и за прекрасния блог!
    Какво ми харесва най-много ли? Честно казано, което успях да прочета и разгледам от теб ми хареса :) Иначе, най-полезното лично за мен беше за сега фотоурок за свалянето на глитър.
    А какво бих искала да видя в блога ти ... знам със сигурност. Раздел: OOTD! Сигурна съм, че си много стилна и сладка в реалния живот и имаш какво да споделиш, като съвети за съчетание на различни елементи в обличането и т.н. :)
    Поздрави,
    Полина

    ОтговорИзтриване
  31. Чудесен и много полезен блог! С удоволствие го следя, харесвам ревютата на декоративната козметика и лаковете. Бих искала да чета повече ревюта на бяла козметика.
    Честит рожден ден! С пожелания за здраве, и все същия позитивизъм и ентусиазъм за споделяне!

    ОтговорИзтриване
  32. Момичета, благодаря на всички за пожеланията и милите думи за празника ми - от сутринта наваксвам с коментарите и буквално ми направихте деня :) Ще споделя с вас, че си прекарах една много приятна вечер в компанията на най-близкия си човек, а тази сутрин се събудих заредена с достатъчно енергия и настроение да прегърна целия свят ^^

    Много се радвам, че има такъв интерес към играта и, че всяка от вас е намерила нещо интересно в блога. Въпреки че комплиментите бяха малко или повече поискани, пък и се постарах да ви подкупя с награда ;), за мен позитивното отношение в коментарите ви има огромно значение и ме мотивира допълнително да споделям с вас опита си.

    За в бъдеще ще взема под внимание коментарите и предложенията ви и ще опитам да зачестя публикациите, както и да вмъкна още разнообразие в продуктите и темите, за които пиша. Надявам се, че ако намерите нещо, което не ви харесва или пък ви липсва в блога, няма да се поколебаете да го споделите, за да коригирам своевременно :)

    Колкото до метода за регистрация - необходимо е да попълните само данните си в програмката, а коментар с поисканите отговори да оставите под публикацията. Ако имате проблем с регистрацията, не се притеснявайте да ми пишете, за да потърсим решение.

    Благодаря ви още веднъж и стискам палци на всяка от вас - на тези, които вече писахте, и на останалите, които предстои да се включат :))

    ОтговорИзтриване
  33. Пух, блога е страхотен, винаги като отворя има нещо интересно, което да прочета и което ме интересува... Продължавай в същия дух! Много са ми интересни ревютата на различни продукти и много ми помагат в избора :)

    ОтговорИзтриване
  34. Честит рожден ден и тук :)
    Много харесвам блога ти,редовно го проверявам заедно с другите,които следя.Много ми харесва визуално,публикациите ти са ми полезни :)
    Най-много харесвам тези,свързани с грим,но са ми интересни и тези за грижа за кожата :)

    ОтговорИзтриване
  35. Гергана Балева1 септември 2012 г. в 0:11

    Честит рожден ден :]
    Харесвам най-много в твоя блог това, че е подреден има много интересни статии.А на въпроса какви публикации ми се искат хммм нямам си и на идея тези които представяш са ми достатачно интересни за да искам нещо друго! :)
    Продължавай в същия дух! ;)

    ОтговорИзтриване
  36. Харесвам най-много в твоя блог това че има много различни неща но най много ревюта на лакове .

    ОтговорИзтриване
  37. Привет Ани и честит празник отново :)

    Харесва ми да чета практични хитринки и ревюта на продукти ;)

    ОтговорИзтриване
  38. Честит рожден ден с малко закъснение! :)
    Блогът ти е много уютно местенце със сладки приказки, харесвам твоите ревюта и NotD. Това, което бих предпочела, е по-често да виждам EotD.

    ОтговорИзтриване
  39. ЧРД.
    Опитвайки се да отговоря на въпроса се регистриах два пъти. Втория е невалиден.
    Харесвам всички публикации в блога ти, но грима ми е страст.

    ОтговорИзтриване
  40. Честит Рожден Ден! Бъди жива, здрава и много обичана :)Бих искала да има повече ревюта на декоративна козметика ако е възможно :) Блога е уникален :P

    ОтговорИзтриване
  41. Честит рожден ден,нека най-съкровените ти мечти станат реалност !
    На мен са ми интересни всички твои публикации и ги следя с интерес.. Тъй като сега ще съм абитуриентка бих искала да дадеш идеи за грим :)

    ОтговорИзтриване
  42. Здравей, Пух, и честит рожден ден с много закъснение!
    Харесва ми, че пишеш интересно и винаги чета изцяло постовете ти /при някои други блогъри прескачам, ако се отплeснат нанякъде xD/.
    Ще се радвам да чета повече за грижата за кожата - бяла козметика, homemade маски и т.н.
    Както споменаха и някои момичета - OOTD също би ми било интересно да видя :]
    Успех и занапред с блога!

    ОтговорИзтриване
  43. Честит рожден ден на патерици!
    В блога ти най-често се радвам на ревютата на продукти, с които имаш опит :) Още фото уроци биха били чудесни!

    ОтговорИзтриване
  44. Честито на Vorpax! :))

    Благодаря отново на всички за участието! Радвам се, че толкова много от вас се включиха с коментари и предложения за подобряване и разнообразяване на съдържанието и се надявам скоро да ви дам още причини да следите блога и занапред :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!