Weleda Calendula - серия с невен за бебета


Преди време споделих с вас избора си на бебешка козметика - четири продукта на немската марка натурална козметика Weleda (вижте отново защо избрах тях тук). Ще припомня накратко, че се спрях на тях, тъй като реших да не купувам предварително т.нар. медицинска козметика, преди да съм установила нужда от такава, а и заради собственото си увлечение към продукти с предимно натурални съставки в последната година. В днешната публикация ще дам отзивите си за избраните продукти след близо 4-месечна употреба.

Като цяло съм доволна от избора си и, ако трябваше сега да избирам първа козметика за бебето, вероятно отново бих се спряла на същата марка, тъй като му се отрази добре в първите месеци у дома. Поради няколко различни причини обаче не смятам да повторя покупката на някои от продуктите, а ще потърся алтернативни, тъй като вече познавам от личен опит нуждите на бебешката кожа и мога да съобразя избора си с вече изградената ни рутина в грижата за нея.

Душ гел/шампоан за коса и тяло за деца и бебета


Много приятен за ползване продукт, кремообразен и с лек аромат, не се пени излишно, разнася се добре и измива хубаво, без да премива. Намирам го лек и щадящ към бебешката кожа и косичка, не съм забелязала допълнително изсушаване след миене. Досега не сме имали проблеми със сълзи или дразнене при попадане в очите. Ползвам го 1-2 пъти дневно за дупето и 2 пъти седмично за косата. През първите 20 дни миехме и цялото телце с него, докато падна пъпчето и минахме на ванички.

Бих го купила отново, но имам огромни резерви към избора им на опаковка - за продукт, който се ползва няколко пъти дневно с една ръка, докато в другата държиш малко мърдащо човече, тубичка със щракащо капаче е крайно непрактична. Можете да си представите колко негативни емоции съм натрупала за това време към него. Да, можех да го прехвърля в шишенце с помпичка от друг продукт, но не обичам така - харесва ми всичко да е в оригиналните си опаковки, от една страна чисто визуално, а и за да е лесно различимо кой продукт за какво е, как се ползва и какво съдържа (все пак не използвам банята еднолично, а от мъж трудно може да се очаква да прояви интерес и да запомни кое безименно шишенце на мивката за какво е, нали? :))

Цена: 19.50 лв. за 200 мл.
Изразходван за: 4 месеца


Измиващо мляко с невен и билки


Малко странен за мен продукт, изненада ме с кремообразната си консистенция, която нито се пени, нито се разтваря добре във водата. Вместо това стои някак на парцали и е необходимо продължително и енергично разбъркване, докато се смеси напълно. Не съм сигурна какво количество е необходимо, за да може да се измие бебето, на мен все ми се струваше твърде малко. Същевременно, дори да прозвучи глупаво, малко ми се свидеше да слагам още повече, тъй като цената на една баня вече ставаше доста по-висока, отколкото съм склонна да приема.

Към този минус добавям и хлъзгавия филм, който остава по бебето и ваничката и е почти невъзможно да се отмие. Възможно е това да е идеята - да омекоти кожата и да няма нужда от допълнително мазане след това, но аз лично обичам да си личи, когато продуктът е добре отмит от кожата, пък и така или иначе след банята идва масаж с олио на цялото телце. На теория можеше да бъде добър продукт, но на практика не се разбрахме и няма да го купя отново.

Цена: 29 лв. за 200 мл.
Изразходвано за: 2 месеца


Олио с невен за почистване и масаж, без аромат


Отличен продукт, много ми допадна и свърши чудесна работа. Съдържа единствено сусамово масло и екстракт от невен. Използвах го за масаж на цялото тяло след баня, както и вместо лосион за овлажняване и подхранване на кожата, когато няма време за масаж. Някъде през втория месец на бебка й стана изключително суха кожата на крачетата, дори на места се лющеше. Обичайно физиологично състояние, по мнение на дерматолога - нищо страшно, да се маже честичко. Преди да купя специален продукт за суха кожа, реших да мажа проблемните зони с няколко капки олио след всяка смяна на памперса (мия я на чешмата и крачетата се мокрят). Ефект имаше след броени дни и така и не стигнахме до допълнителни мазила.

Единственият минус, за който се сещам, отново е опаковката - има нещо като силиконова клапа на капачката и трябва да се стисне, за да излезе олио от шишето. Само че така и не успях да изконтролирам въпросното стисване така, че да изтече наистина съвсем мъничко - често ми трябва количество, колкото да напоя клечка за уши, и всеки път ми потича по пръстите. Никак не обичам да се разхищава продукт и започнах да търся комбинации, при които да речем излишното отива на крачетата, но не ми харесва това, че съм принудена да го правя, вместо да мога просто да си напоя клечката и с това да се приключи.

Цена: 30 лв. за 200 мл.
Изразходвано за: 4 месеца


Крем против подсичане


Тук трябва да отбележа, че проблеми с подсичане почти не сме имали. Отдавам го както на здрава кожа, така и на подходяща грижа - миене с вода вместо с мокри кърпи, хубави памперси и подходящи мокри кърпи за случаите, в които няма как да я измия. Така и не вникнах в концепцията на превантивното дебело омазване с крем и го ползвам само при нужда - в нашия случай това се оказа правилен ход. В редките случаи на зачервяване или обрив по дупето, с няколко намазвания от въпросното кремче проблемът е решен. Изключително доволна съм колко бързо действа, използвала съм го и в гънките зад ушите, под мишниците и на вратлето, когато забележа раздразнение на кожата.

Предвид начина, по който го използвам, кремчето е супер икономично и вероятно ще ми стигне поне за година. Не съм използвала други подобни кремове и не мога да сравня, но ако ми свърши, със сигурност ще взема същия - знам, че мога да разчитам на него.

Цена: 14.50 лв. за 75 мл.
Изразходвано за: 1/4 опаковка за 4 месеца


Надявам се информацията да ви е била полезна. Скоро ще ви покажа и новите продукти, на които се спрях като по-бюджетен заместител на Weleda. Ще се радвам да прочета и вашите впечатления от използваната бебешка козметика в коментарите.


Бележка №1: Тъй като поръчвах от чужбина, цените в лева са взети от произволен български онлайн магазин.

Бележка №2: Извинявам се, че повтарям снимките от предишния пост, но така и не успях да направя нови и реших да не бавя повече пускането на този, докато ми се подредят всички звезди за снимане. :)



Коментари

  1. Много бебешко ми стана от този пост! Да ти е живо и здраво малкото човече и да расте щастливо <3

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!