Ново в козметичната ми чантичка №7 - NYX


Днес ще ви покажа първите ми придобивки (ако не броим белия джъмбо молив) от NYX - всъщност ги получих преди доста време, но при мен нещата стават бавно.. Много е писано за продуктите на марката и отдавна исках да изпробвам лично някои от тях, но заради сложните истории с поръчка от Щатите все отлагах, докато не ми се отвори възможност да поръчам чрез приятелка. Е, вече имат и българско представителство, но пък аз си купих каквото искам точно преди да се разчуе за това, така че на този етап още не съм се възползвала. С удоволствие обаче бих разгледала наживо многообразието от сенки за очи - да, слабост са ми, какво да се прави..

Дълго се чудих какво точно да взема, досега често съм се разочаровала от разликата в цветовете наживо и в онлайн магазините (не конкретно на NYX, а тези за декоративна козметика по принцип), но след известни проучвания по блоговете придобих известна увереност, че съм се насочила правилно. Ето какво си избрах и защо се спрях точно на тези продукти...

Powder Blush - цветове Taupe и Mocha
Качествата на тези ружове са често споменавани в бюти средите, спрягат се сред най-добрите компактни ружове от дрогерийния клас. Taupe е студенокафяв нюанс, много подходящ за контуриране при дамите, на които повечето подобни продукти им избиват в нюанси на оранжевото. Mocha, противно на името си, всъщност е в много приятно розово, но не кукленско, а по-скоро пепеливо - взех го по препоръка на Марлена от Make-up Geek, според която е подходящ за малко по-тъмни кожи, и на този етап ми допада.

High Definition Eye Shadow Base
Също изключително популярен продукт, любимата база на една от любимите ми български блогърки - Elle-Meme, която твори чудеса върху клепачите си <3 Нямаше как да я пропусна в поръчката си, въпреки че в момента имам две отворени и неизрахзодвани бази. Засега не съм я пробвала, искам да посвърша другите, преди да започна и нея.

Wonder Pencil - цвят Medium
Една хитринка за озаряване на погледа и оптическо уголемяване на очите е да се сложи бял молив във водната линия. За съжаление при мен твърде много си личи и изглежда крайно неестествено, затова си взех такъв в телесен цвят. На първо четене съм доволна, но ще споделя детайли, след като го понося известно време. От NYX го препоръчват още за устни, а също и вместо коректор, но още не съм пробвала да го използвам за това. Предлага се в три нюанса, моят е средния.

Slim Eye Pencil - цвят Black
Последният продукт в тази поръчка е отново молив за очи (и вежди, но за тях ползвам само прозрачен гел), този път в черно. Отдавна си търся молив, който да ми се задържи във водната линия повече от половин час, ще видим дали този път съм уцелила.

А вие пробвали ли сте някой от тези продукти? Споделете впечатления в коментарите. Пишете и, ако бихте искали да видите някой от тях в самостоятелно ревю.



Коментари

  1. Аз да ти призная съм с малко смесени чувства за базата, но я ползвах един път при това се гримирах много набързо и не съм й отделила подобаващо внимание :)
    А Taupe все му се назландисвам (така ли се пише тази дума?! :D ) и когато реших да го купя, беше изчерпан ахахахаха Явно не трябва да го взимам :)
    Изборът ти е страхотен :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това е проблемът с ултра популярните продукти - все те човърка да ги пробваш и лично да се убедиш за какво е цялата шумотевица (особено пък като водиш и бюти блог) ;)

      Изтриване
  2. Много добри покупки! :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз имам един руж на марката и съм очарована.Никой друг не издържа толкова много на моята кожа.Сподели мнение при теб как са :)) И изобщо за всички продукти :))

    ОтговорИзтриване
  4. Този Wonder молив ми се вижда много интересен. Ще го пробвам :)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни неща!!
    Ще чакам ревюто за ружчетата,най-вече ме интересува цвета,подходящ за контуриране. :)
    Поздрави,http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!