2014 - Големите очаквания


Тази сутрин, докато си играех с етикетите в блога с чаша джинджифилов чай в ръка, попаднах на една публикация от началото на 2013, която съм си обещала да ревизирам година по-късно - става въпрос за новогодишен бюти таг с привкус на равносметка и обещания, наречен "Големите надежди". Е, срам - не срам, тотално съм забравила за това, но пък със съвсем малко закъснение и щипка късмет все пак ще си спазя намерението.

Ето отново въпросите:
1. От кой лош бюти навик искаш да се отървеш?
2. Коя бюти тайна искаш да добавиш тази година?
3. Кой продукт ти е миналогодишният фаворит?
4. Каква ти е целта за годината по отношение на красота/тяло?
5. Моята препоръка за тази година?

1. От кой лош бюти навик искаш да се отървеш?
В предишния пост споделих, че искам да се отуча да си пипам лицето постоянно. Е, не се получи, преди всичко защото не съм полагала целенасочени усилия в тази посока. За сметка на това подобрих навиците си в храненето (да, и то има отражение върху красотата) и грижата за кожата, и затвърдих поддържането на косата си в добър вид.
През настоящата година отново ми се иска да обърна внимание на лицето, най-вече да си открадвам минутки за някоя маска и за цялостен грим - в момента само почиствам и слагам крем, а когато изобщо нося грим, той е само на очите. За лоши навици май не се сещам..

2. Коя бюти тайна искаш да добавиш тази година?
Желанието ми да се науча да ползвам хайлайтъри и контуриращи продукти се изпълни отчасти - справям се относително добре с първото и имам продуктите за второто, но още не съм се пробвала. Така и така прекарвам доста време вкъщи, може би тази година ще стане и това.
Друго, което бих искала да се науча, е да нося изкуствени мигли. Може би звучи смешно, но носени с повод, придават уникален завршек на грима. И не става дума за гигантски драматични мигли, а за съвсем фини, неотличими от естествените, които просто да добавят малко обем и да подчертаят окото. Имам 318 и 110 на Ardell и според мен са чудесни за целта.

3. Кой продукт ти е миналогодишният фаворит?
Ако трябва да посоча само един, то това ще е молива за очи Avon Supershock в цвят Blackberry - носих го почти ежедневно през цялата година, просто обожавам цвета, мекотата и издръжливостта му.
Впрочем, мицеларната вода, за която писах в миналия пост, все така държи позицията си като любим демакиант. Изключително ценно за мен е, че с нея няма нужда от търкане, за да почистя очите си.

4. Каква ти е целта за годината по отношение на красота/тяло?
През изминалата година изпробвах няколко крема, всички с преобладаващо натурален състав, от които останах доста доволна, така че по тази точка съм постигнала целта си.
За предстоящите месеци приоритет ми е да вляза отново във форма - нямам нужда от кой знае какво, още 3-4 свалени килограма и малко стягане тук-там. На теория не е трудно, но на практика в свободните си минути, докато бебка няма нужда от мен, гледам да си почина малко и да свърша някоя работа вкъщи, а за упражнения и бюти ритуали не ми остават нито време, нито сили. Все пак има надежда скоро да почнат да се балансират нещата и за лятото отново да се чувствам добре в тялото си.

5. Моята препоръка за тази година?
Към препоръките от предишната публикация добавям само още една:
- Поставяйте си цели и срокове за изпълнението им. Нека са реалистични и по-либерални, все пак постигането им е за удоволствие. Дали ще се учите да изчертаете перфектната очна линия или да свалите някой килограм е без значение - важен е постоянният стремеж към подобряване. Уверявам ви, че с всяка постигната цел ще се чувствате все по-красиви и с пораснало самочувствие.

Благодаря ви, че прочетохте публикацията и се надявам да ви е било интересно. Отново си обещавам ревизиране през следващата година, дано шансът отново да е на моя страна и да си намеря публикацията навреме. ;)



Коментари

  1. Успех с плановете. Нека всички да се осъществят с лекота :)

    ОтговорИзтриване
  2. Успех със спазването на бюти обещанията към себе си! Аз също съм си отчела като лош навик това да си пипам лицето твърде често. Ще се опитам да се преборя с това :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!