China Glaze Mingle With Kringle



По време на коледните празници, докато се чудех какъв маникюр да си направя, установих липсата на златен лак в колекцията си. Отдавна обмислям да си поръчам OPI Goldeneye, но в момента, в който се реших, не успях да го открия по обичайните места, от които поръчвам. Същевременно в един от онлайн магазините, които следя, пуснаха лаковете на China Glaze с голяма отстъпка и след седмица-две Mingle With Kringle се озова в пощата ми (заедно с всеобщия летен любимец Flip Flop Fantasy).

Лакът е с фолиен завършен, аз лично много харесвам такива - с тях ноктите изглеждат като поляти с течен метал. Съставен е от ситни златисти и по-едри, по-тъмни частици, които се смесват в много красив краен ефект. За съжаление, точно заради частиците отстраняването му е малко по-трудоемко (вижте тук как по-лесно да се справите с него). Цветът определено не е ежедневен, поне не и за мен, и не съм сигурна дали бих го носила извън зимата, но ми се струва, че комбинацията с червено ще бъде удар в десятката. Всъщност точно това мислех да направя още първия път, но докато се лакирах съм се отнесла и се оказах с изцяло златен маникюр.

Още снимки вижте по-нататък в публикацията..














Коментари

  1. О! Невероятни снимки на нежна детска ръчичка с невероятно красива мамина... И лакът е много добър! И друг път казвай по-рано за такива намаления ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси :) Взимам си бележка, ще пиша във ФБ при интересни промоции и разпродажби.

      Изтриване
  2. Снимките с бебешката ръчичка са просто разтапящи :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Най-сниманото нещо вкъщи вече не са ръцете на мама :D

      Изтриване
  3. Много красиво злато! Може би и аз бих го носила зимно време и може би точно с червено. Разкош ♥

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!