Liebster Blog Award №1


По време на "почивката" от блогване, която си дадох, няколко от любимите ми блогърки ме тагнаха в добилия голяма популярност Liebster Blog Award. Идеята му е да популяризира номинираните блогове, тъй като условията му включват да тагнеш други 10 блогърки с по-малко от 100 (а в по-късните версии - 200) последователи. Тагът съдържа 10-11 въпроса, които се променят след всяко предаване на щафетата, както и се предполага да дам 11 произволни факта за себе си (което ще пропусна на този етап, тъй като съвсем наскоро писах по подобен таг - 30 факта за мен).

Днес ще ви представя моите отговори към първия от четирите комплекта въпроси, които получих от червенокосата прелест от Red Polish or Bad Polish. След като публикувам и останалите три, каня всички други блогърки, които все още не са правили тага, да си изберат един комплект и също да се включат - пишете ми, ако сте сред тях, за да добавя линк към вашата публикация.

1. Вярваш ли в ангели-хранители?
  • По-скоро не. В противен случай бих развила вярването до степен, че животът ми е изцяло контролиран и ръководен от невидима и незнайна сила, което от своя страна би обезсмислило всички мои действия, желания и стремежи, а вероятно краят на тези разсъждения би ме вкарал в дълбока депресия. Просто така върви мисълта ми - всяко нещо има причина и следствие, и в този случай те не биха ми харесали.


2. Ако смяташ, че имаш такъв, как си го представяш?
  • Като гигантски кукловод, дърпащ стотици нишки, вързани с всяка частица от тялото и ума ми. Както писах и по-горе, нямам романтична представа за такъв сценарий.

3. Мъже или жени преобладават сред приятелите ти?
  • Мъже, в пъти по-лесно и непринудено ми се получава комуникацията с тях. Тук, разбира се, говоря за по-близките до мен хора, с които се познаваме от години и сме преживели доста неща заедно. Имам обаче и доста широк кръг от жени, с които също толкова обичам да общувам - главно интернет познанства, възникнали от общи интереси и преминали в лични. На тях също държа много и си ги поддържам, но отношенията ни са от съвсем друг характер и възникват на друга основа - първо сме установили общото помежду си и тогава сме се запознали и сприятелили. В нормална ситуация, примерно на събиране у приятел с доста непознати или на нов курс, най-често се сдружавам с мъжете, макар да нямам логично обяснение за това.


4. Кое е най-глупавото нещо, което си правила в тийнеджърските си години?
  • Първата ми татуировка - спонтанна и необмислена (което само по себе си не е лошо), в непроверено студио и, както се оказа, при неопитен татуист, в което всъщност беше проблемът. Ужасяваща изработка, нищо общо с търсения ефект, и бои с неясен произход. Шансът за съжаление рядко е на страната на тези, които не полагат съзнателни усилия и грижи за добрия резултат.

5. Чий глас слушаш, когато се колебаеш дали да купиш нещо скъпо и ненужно - на ангелчето или дяволчето в главата ти?
  • Ангелския - рядко правя импулсивни покупки, колебая се дълго, претеглям плюсове и минуси и едва тогава решавам. Често такива решения ми отнемат дни, понякога дори месеци, и в много от случаите се отказвам или отлагам за следващ момент - зависи от съотношението на двата споменати фактора. Разбира се, имам и скъпи и на пръв поглед ненужни неща - но човек има нужда и от глезотийки, не може да кара само с необходимото. Поне аз не мога.


6. Ако ти се удаде да изживееш живота си отново, би ли променила нещо?
  • Точно в момента едва ли - харесвам живота си какъвто е и не бих седнала да търся кусури на нещата, които съм направила или пропуснала. Вярвам в теорията за ефекта на пеперудата - каквото и да променим в миналото, колкото и нищожно да е то, не се знае в каква посока ще се отрази на настоящето и дали това ще е за добро. В същия дух, за мен е безсмислено да съжалявам за постъпките си или за ситуациите, в които съм изпадала - точно те са ме довели до мястото, на което се намирам в момента и което харесвам толкова много.

7. Разходка в парка или няколко часа на плажа?
  • Второто - може би защото ми е по-трудно достъпно и се случва едва за седмица-две през годината. Като гущер съм, обожавам да се излежавам на слънце, да слушам плясъка на вълните и да ми мирише на море. Обичам и разходките в парка, разбира се, но плажът е нещо по-специално за мен.


8. Кафе или бира?
  • Кафе. Много обичам и бира, но тя си е за навън с приятели. А кафето си е за мен - всеки ден, където и да се намирам, с когото и да съм там, сама пред компютъра, на брега на морето, в ранни зори или в късен следобед.. Мога да продължавам до безкрай, но смятам схванахте идеята :)

9. Мини-поличка или дънки?
  • Дънки, никога не съм си падала особено по полите, едва от скоро нося, но все дълги. А дънките са толкова универсални, идеални са за практически всички ситуации в ежедневието. Да, обичам дрехи, които "носят" на всякакви комбинации от грим, обувки и аксесоари.


10. Котка или куче?
  • Нямам изразен фаворит, харесвам и двете - котките заради своенравността им, кучетата заради предаността. Но не бих взела животно вкъщи, поне не на този етап - гледала съм достатъчно и знам какво струва това, във всеки смисъл на думата.

Надявам се да ви е било интересно, очаквайте скоро продължението с отговорите ми към друга много симпатична блогърка :)

До нови срещи!

P.S. Всички изображения в публикацията са взети от интернет и не са моя собственост.






Коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!