Essence Me & My Lover

Essence - Me & My Lover

Днес ще ви покажа един от двата пясъчни лака, представени наскоро от Essence в т.нар. Sparkle Sand Effect серия. За момента се предлагат само червен и графитено черен, и двата с бляскави частици, като в пълно съзвучие с влечението ми към червени цветове, избрах - изненада - червения. Въпросното червено е с цикламени отблясъци и златисти частици - трудно ми е да опиша ефекта му в цветово отношение, както и да го уловя на снимка, но всъщност никак не е лош. Мисля, че не съм срещала подобен сред марките пясъчни лакове от по-високия клас. Много ми харесва четчицата му, плоска, широка и със заоблен връх, което улеснява нанасянето и постигането на хубав овал.

А ето и недостатъците, заради които съм по-скоро разочарована от придобивката. На първо място, лакът съхне адски бавно, дори след 15 минути се поврежда от най-лекото докосване, което не ми се е случвало с пясъците на OPI и Kiko. Също така, самият пясъчен ефект не е добър, лакът изглежда като обикновен глитър, но "набалончен" от неправилно нанасяне. Формулата му е доста течна и лесно се разтича по кожичките, наложи ми се доста усилено да ги почиствам накрая. И не на последно място, пораженията по връхчетата, които можете да видите на снимките по-долу са едва от 3-4 часа носене, а освен бързото излющване се наблюдава и едно полиране на пясъчния ефект по краищата, където се е трил в дрехи и други повърхности.

И все пак, ето още снимки, на които донякъде се вижда ефектът от лака - ако решите да му дадете шанс, надявам се при вас да се представи по-добре и да споделите в коментарите.









Коментари