Изразходвани до дъно №1



От днес започвам нова серия с така популярните вече из нашите блогове празни опаковки. Тук ще намират място всички продукти, които съм изразходвала до дъно (колкото и време да ми е отнело това) и за които, разбира се, си струва да ви споделя мнението си. Едва ли ще успявам да следвам ежемесечния модел, приет от повечето блогърки, особено предвид, че напоследък не използвам такива количества козметика като преди, но ще се старая да вмествам по 4-5 продукта на публикация.

Както ви споменах и по-рано в тага "30 факта за мен", от известно време си имам едно козметично кошче, в което складирам както празните опаковки, така и продуктите, които не възнамерявам да довърша. За много от тях смятам да напиша и самостоятелни ревюта, но на този етап ето накратко какво се събра в кошчето през последните два месеца...

Олио за тяло с див слез за бременни Алверде
Alverde Mamagluck Korperol Wilde Malve


След известно чудене с какво да заменя обичайните си мазила през периода на бременността, когато опасността от стрии е много висока, реших да се спра на натуралното масло на Алверде - впрочем вече моя любима марка за мазила за тяло. Маслото мирише относително леко и приятно (включително се понася отлично от полуделия ми от месеци нос), разнася се лесно и нежно по кожата и попива напълно, като ефектът на омекотена кожа се задържа до следващото мазане. Стъкленото шише с помпичка е допълнителен бонус, изключително удобно за ползване. Към момента нямам нови стрии, но окончателна оценка за олиото ще дам в отделна публикация поне месец след раждането, когато би следвало да съм "извън опасност".
Ще купя ли отново? Вече го направих :)
Цена: 8 лв. за 100 мл.

Спирала Макс Фактор за зелени очи
MaxFactor Eye Brightening Tonal Black Volumising Mascara


Любимата ми спирала - тази е третата от тази серия, която си купувам, и втора за зелени очи, макар моите да са кафяви. Много ми харесва ефектът й върху миглите ми, уплътнява ги, леко удължава и придава бляскавост на погледа. За извиване не мога да кажа, тъй като винаги ползвам извивачка. Конкретно тази е оцветена в нещо средно между бордо и тъмно лилаво и е пълна със ситни частици. На миглите не стои крещящо цветно, просто не е черна, а частиците се забелязват само на слънце - изключително ефектна, пасва чудесно на любимите ми нюанси в грима.
Ще купя ли отново? Да, дори вече трупам резерви, ако попадна на някое намаление :)
Цена: 16 лв. за 7.2 мл.

Сух дезодорант Гарние с минерали
Garnier InvisiMineral Deodorant


От години не ползвам аерозолни дезодоранти, облакът от тях ме задушава и след известно лутане между алтернативите се спрях на сухите стикове. Изпробвах различни дрогерийни марки, част от тях не ми бяха достатъчно ефективни, други не ми допаднаха като аромат, а към трети направих алергия. Единствените, с които не съм имала каквито и да е от гореизброените проблеми, са тези на Гарние. Конкретно показаният не е сред любимите ми аромати, но в никакъв случай не ме е дразнил. Не спира напълно потенето, но и предотвратява неприятните миризми, ефектът е дълготраен, ароматът е лек и се задържа цял ден. Колкото до това дали оставя следи - ами точно този си оставя, но пък с малко внимание при обличане това не е проблем.
Ще купя ли отново? Точно този не, но друг аромат - със сигурност.
Цена: 6-7 лв. за 40 мл.

Дневен крем за лице с магнолия Корес
Korres Magnolia Bark First Wrinkles Day Creme SPF 15


Кожата ми в последните години се промени много, смесена е и с времето разликата между сухите и мазни участъци се задълбочи. Поради тази причина вече беше наложително да намеря подходящ крем, който да матира, без да пресушава. Кремът с магнолия е за всеки тип кожа и се оказа удар в десятката, за което съм безкрайно благодарна на момичето, което на няколко пъти ми го препоръча горещо. Има и слънцезащитен фактор 15, който е идеален за градска среда през лятото, пък и за всички сезони, ако сте луничави като мен. Имах своите колебания дали да го взема, преди всичко заради цената, която - признавам - не е привична за мен, но се радвам, че се запознах с марката.
Ще купя ли отново? Вече започнах новата опаковка.
Цена: 43 лв. за 40 мл.

Лакочистител с масла Лили
Lilly Oil-based Polish Remover


От всички лакочистители, които са ми минали през ръцете, мога без колебание да кажа, че този е най-добрият, на който съм попадала. Изключително лесно се преборва с всякакви глитъри, пясъчни лакове и подобни мъчения, а обикновените лакове падат без усилие. Същевременно маслата в състава му не позволяват изсушаване или нараняване на плочката и кожичките около нея. Ако пък омазняването на пръстите ви притеснява, просто измийте добре ръцете със сапун - и без това си е задължително след ползване на лакочистител. Впрочем, ако все пак попаднете на супер упорит глитър, вижте как да го почистите лесно в тази публикация.
Ще купя ли отново? Да, едва ли скоро ще го сменя с друг.
Цена: 2 лв. за 150 мл.

Мицеларна вода Биодерма Сенсибио
Bioderma Sensibio H2O Solution Micellaire


Преди време ви разказах за премеждията си с една от бутилките мицеларна вода - ако сте ги пропуснали, можете да ги прочетете тук. Известно време след публикацията, от Биодерма бяха така любезни да ми изпратят бутилка-комплимент по случай 20-годишнината от създаването на мицеларната вода Сенсибио. Към момента не съм попадала на друг толкова ефективен дегримьор - без усилие почиства всичко, което съм слагала на очите си, включително водоустойчиви очни линии. Това е четвъртата ми голяма разфасовка и единствената причина наскоро да й изневеря беше, че усещам леко опъване под очите след почистване. Взех си една опаковка от водата на Авен, но към момента не съм особено очарована от нея, вероятно ще прекратя експериментите и ще се върна към изпитаното.
Ще купя ли отново? Вероятно да, ако тази на Авен не ме впечатли достатъчно.
Цена: 35 лв. за 500 мл.

Измиващ гел за лице с водорасли Алверде
Alverde Aqua Waschgel Meeresalge


Този продукт е може би единственият, за който няма да се изкажа особено ласкаво в днешната публикация. В търсене на продукт за измиване на лице без добавени пенители, т.е. максимално неизсушаващ кожата, се спрях на този гел от серията за нормална кожа на Алверде. Като измивни качества не съм недоволна, почиства добре лицето, включително от фон дьо тен, и действително не пресушава прекомерно кожата, или поне не съм го забелязала в кратките минути преди нанасяне на задължителния крем. За съжаление обаче откъм аромат не се спогодихме, мирише много силно на лекарства. Продуктите на марката нямат добавени синтетични аромати, което одобрявам с две ръце, но това често е препъни-камъчето за мен, когато изпробвам нещо ново от щанда им.
Ще купя ли отново? По-скоро не, ароматът е твърде отблъскващ.
Цена: 5-7 лв. (не си спомням точно, ще актуализирам при възможност) за 150 мл.

Това бяха продуктите, които намериха място в първата ми публикация от серията "Изразходвани до дъно", надявам се да ви е била полезна. Съдържа главно позитивни ревюта, но както можете да се досетите, на нехаресаните продукти едва ли някога ще им видя дъното, за да попаднат в подобно ревю. За тях съм подготвила отделна категория, която се надявам скоро да успея да споделя с вас. А междувременно, ако някой от продуктите ви е заинтригувал и искате да знаете повече за него, пишете ми и ще му посветя отделно ревю.

Поздрави и до скоро :)


Коментари

  1. Спиралата за зелени очи ми е любима.Вчера я взех за пореден път :)
    Изкушавам се да пробвам крема на Korres :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотна спирала наистина :)
      А с Корес шансовете да сгрешиш са малки, ползвала съм три крема за лице и един околоочен и от всички съм доволна - ако обаче се чудиш кой точно продукт да избереш, искай си тестери. Само трябва да улучиш работното време на консултантките, ако аптеките са ти по-удобни от магазина.

      Изтриване
    2. Благодаря.От кой околоочен крем си доволна?:)

      Изтриване
    3. Взех този с дива роза, беше в комплект с крема от същата серия (два продукта на цената на един, мисля още ги има по щандовете). Има СПФ 15, много приятна консистенция, попива добре и не дразни очите, с разкошен лек аромат и сякаш действително изсветлява кръговете (моите по принцип не са голяма драма, но напоследък практически ги няма).

      Изтриване
    4. Пробвах тестерчета на крема с магнолия, не се разбра с моята кожа.Има приятен аромат и лека текстура, но не е за мен.

      Изтриване
  2. Виждам, че някой от големите бутилки на Биодерма са с помпа, но има и такива стандартни с дупчица. Тези с помпата някакви лимитирани ли са или има и от двата вида по аптеките са свободна продажба?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не са лимитирани, има ги по аптеките и май бяха на същата цена като нормалните, но лично аз не ги препоръчвам. Освен потенциалните проблеми с капачката, помпата доста разхищава продукта - дори след две такива бутилки така и не свикнах да контролирам количеството на изпомпване и често изпръсквам твърде много, включително по тоалетката. При следваща покупка определено се връщам на варианта с капачка.

      Изтриване
  3. Много ги обичам тея публикации,интересни продукти си показала! :)
    http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  4. Много ми харесват тези постове със свършените продукти, на мен са ми някак по-полезни от постовете с ревюта и се раздвам,че тази тенденция се пренесе и в българските блогове. Спиралата винаги съм подминавала, защото ми се струва странна концепцията като цяло. Напоследък имам ужасен неуспех със спиралите и си обещавам да я пробвам. Аз също съм с кафеви очи, ще се доверя на поста и ще взема тази за зелени :) Мерси за информацията!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се да споделиш впечатления, като я пробваш, независимо дали си паснете или не. :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!